2016. október 20., csütörtök

Szezonos animék első látásra -2016 ősz-

Az első két rész még csak visszaemlékezés Dazai múltjába, aminek köszönhetően még jobban megimádtam☺ Viszont nagyon szerettem az első évadot is és ez a két rész alapján ezzel sem lesz gondom.

Nem szoktam ilyet mondani, de ez pont olyan volt, mintha a Durararának és a Bakemonogatarinak született volna egy gyereke és valamilyen másik animével még szoros rokoni kapcsolatban állna csak arra még nem jöttem rá melyikkel. Pedig vártam ezt a sorozatot, de nem nyűgözött le egy rész alapján. Borzasztó követhetetlen volt számomra, valamint a karakterek sem mozgattak meg.

Az előző évad is meglepően kellemes hangulatú volt, már amennyire ezt lehet kellemes hangvételűnek venni :D

Szerintem rajtam kívül mindenki csalódott az Amaama-ban és ettől várja most a megváltást. És hát nem is tudom.. Abszolút nem volt rossz, Souta nagyon szimpatikus, a múltja is érdekes és szerintem még lesz is, de a kicsi tanuki, Poko még nem nyerte el a tetszésemet.

A fujoshi lét és én két külön világ vagyunk, de ennek mégis sikerült megfognia, még anno mangában is, egyedül azért olvastam belőle csak 5 fejezetet, mert nem volt több magyarul és lusta voltam :D De vissza az animéhez. Nagyon jót szórakoztam rajta, kicsit sem zavaró egyenlőre, hogy a fiúkat shippeli és a reakcióval ennek ellenére is tudok azonosulni :D Kobayashi Yuu meg elsőre nagyon fura volt szinkronnak neki, a pufi énjéhez nem is illett, főleg, hogy erőltetett hangszínnel próbálkozott, de a vékony énjéhez jól passzolt.

Nem terveztem nézni, de aztán láttam egy képet, ami felkeltette az érdeklődésemet. Aztán mikor megnéztem mi is ez pontosan, minden reményem elszállt, gondoltam valami Utapüré hasonmás. Oltári nagy baromság volt, de őszintén megmondva tetszett. Két rész után még szimpatikus a főhősnő is, és bár a történetet előre látom, de szerintem tűrhető lesz.

Nagyon nosztalgikus volt újra látni ezeket a karakterrajzokat ☺ Először nagyon furcsának találtam, kicsit olyan puff bele, de szépen lassan adott olyan infókat, amiből nagyjából össze lehetett rakni az előzményeket. Viszont mikor bejöttek a lányok, akkor végem volt. Nagyon szórakoztató lett és végre Rei is megszólalt :D Ettől függetlenül viszont a háttérben még mindig megmaradt a sötétebb hangulat. Ha jól fogja ezt a kettőt vegyíteni, akkor szerintem nagyon jó lesz.

Első rész alapján tetszett. Pontosabban tetszett a helyzet, amit felvázoltak. Nem nagyon szoktam háborús témájú filmeket/animéket nézni, de feldobják egy kis boszorkánysággal és máris jó. Vagy jó lesz? Mindenesetre kíváncsi leszek, mennyire lesz gagyi vagy, hogy mennyire lesz esetlegesen shoujo-ai beütése. Mondjuk remélem semennyire :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése