2016. szeptember 24., szombat

Amiket meg szeretnék nézni -2016 ősz-



Sziasztok!
Egy gyors infó, még itt az elején :) Nemrégiben "feltámadásról" beszéltem, de, mint látjátok nem igen akaródzik összejönni. Mert rohadt lusta vagyok. Most, hogy egyetemre járok meg még jobban. DE! Mostantól visszatérek a régi rendszeremhez, azaz csak akkor fejezek be egy sorazatot ha az előtte lévőről már megírtam a posztot, és hagyom a francba a bepótlásokat, mert sajnos semmi értelmük ilyen távlatban. Sokat még tavaly fejeztem be...

Na és ugrás vissza. ;) Sajna látszik rajtam a kor, vagymi, mert nem találok (vagy nem is akarok) annyi érdekes címet, mint amennyit szeretnék :(

SHAFT. Ki nem hagynám :3

Az első évadot is imádtam, úgy szint ki nem hagynám.

Először azt hittem ez is a pontosvessző családba tartozik, de nem, viszont a PV alapján nekem tiszta DRRR! feeling így erre is kíváncsi vagyok. 



Hogy őszinte legyek, erre kíváncsi is vagyok meg nem is...


Most tudom, hogy utálni fogom :D De anno a mangából elolvastam öt fejeztet és nem volt rossz, sőt tovább is olvastam volna, ha lett volna több magyarul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése