2016. február 21., vasárnap

EGOIST - Fallen [magyar]




All is calm All is bright
Minden nyugodt, minden fényes
 
Sasayaku tenshi wa ochite 
Egy suttogó angyal lezuhant a földre

Yasashiku hamu wa  anata no subete wo
Most gyengéden elnyeli mindenedet

It's my guilty
Ez az én bűnöm
 
Kizuku me wo mihiraiteru 
Végre felnyíltak a szemeim,

Hono aoi KONKURIITO 
ebben a homályos kékségben

Tsumetaku watashi wo 
olyan hideg van

Call my name and give me a kiss
Hívj a nevemen és adj egy csókot,

Soshite dakishimete
aztán ölelj meg

Anata no inai sono karada de
az élettelen testeddel

Hakidashita sono inochi wa
Az élet, amit hátra hagytál

Mada katachi wo nokoshiteiru wa 
Még minden fennáll valamilyen formában

Akaku
Vérvörösben

 azayaka na eien ga miete 
Látok egy gyönyörű örökkévalóságot, 

Tonari de sore wa utaidasu
ami dallá alakul mellettem

What was I born for 
Miért születtem?

Nee  watashi wo aishite
Kérlek szeress,

Hanasanai kara
 mert én sosem hagylak el

Yaketsuku you na kawaki
Kortyolok egyet, de nem javul

Iyasarezu susuru 
olyan ez a szomjúság, mintha csak lángolnék

Hiiro ni somatte
Skarlátvörösre festettem,

Watashi wo azawarau  kono te
de te gúnyt űzöl belőlem és ezekből a kezekből

Yagate oto mo kikoenai 
Nemsokára már semmit sem hallok

Iki wo hisometa no
Visszatartottam a lélegzetem

Sono me no namida ni
a könnyek láttán a szemedben

Call my name and give me a kiss
Hívj a nevemen és adj egy csókot

Mada hikikaeseru no? 
Vajon vissza tudlak hozni

Chi mo niowanai sono karada de
 a testedbe, aminek soha nem vol vér illata?

Hakuri shita sono GARASU wo
Széttörtem egy poharat,

Tsubushite shitataru mama nomikonda 
ami felvágta a torkomat, ahogy nyeltem egyet

Azayaka na eien ga miete
Látok egy ragyogó örökkévalóságot,

Tonari de sore wa utaidasu 
ami dallá alakul mellettem

What was I born for
Miért születtem?

Nee  watashi wo aishite kureru to iu no?
Azt mondod szeretni fogsz?

Sore ga watashi wo yobu tabi 
Akárhányszor hív,

Kotaeru honnou ni 
átadom magam

Kono mi wo yudanete 
az ösztöneimnek

Call my name and give me a kiss 
Hívj a nevemen és adj egy csókot,

Soshite dakishimete 
aztán ölelj meg

Anata no inai sono karada de
az élettelen testeddel

Kakera ni naru made aishite 
Akkor is szeretni foglak, ha apró darabokra törsz

Hakidashita sono inochi wa
Az élet, amit hátra hagytál

Mada katachi wo nokoshiteiru wa
még mindig fennáll valamilyen formában

Akaku
Vérvörösben

 azayaka na eien ga miete
látok egy ragyogó örökkévalóságot,

Tonari de sore wa utaidasu
ami dallá alakul mellette

What was I born for
Miért születtem?

Nee  watashi wo aishite
Kérlek szeress,

Mitasareru made
amíg megelégszem

Watashi no subete ga
addig,

Hokorobu made
míg teljesen szét nem hullok
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése