2015. július 11., szombat

High School DxD BorN

Mikor megtudtam, hogy új évad érkezik kíváncsian vártam az animét, mert az előző két évadát igazán megszerettem. 
Viszonylag sokat vártam az animétől egyrészt az előző évadok színvonala miatt másrészt pedig az első rész alapján is jónak tűnt. Viszont lelövöm a poént: csalódtam ebben az évadban. Noha nem nagyon, mert még mindig ugyanarról az univerzumról beszélünk, tehát az ecchi mellé megkaptuk a rendes történetet is, a poénokat is, bár itt talán már jóval kevesebbet, de a történet valahogy nem klappolt. Kuszának éreztem, egy kicsit olyan "maga sem tudja mit akar" érzése is volt és szerintem túl sokat akart most. Túl sok történet szálat mozgattak meg. Volt itt Asia elrablás, Koneko-chan "dráma", Loki, Vali és még Rias érzelmek is. Szerintem ez marha sok volt. Már sokszor azt se tudtam ki mivel hogy. De lehet ezzel csak így voltam így. Nem tudom. Viszont pozitívum, hogy nagyobb részt meg is oldották ezeket, de legalábbis számomra nem igazán okoznak hiányérzetet. A sorozat közben eléggé ráfeküdtek most az érzelmekre amik többnyire jól hatottak. Most ezt nem is tudom, hogy lehetne jobban elmondani. Talán úgy, hogy a valós, mély érzelmek tényleg jók voltak, de rengeteg műnyalizást is éreztem közte. És ezek általában felbosszantanak, na de nem csak itt. Az az igazság, hogy tetszett az utolsó rész meg minden, de csak az adott történetszálat zárta le, és a bizonyos utalás miatt szerintem számíthatunk még egy negyedik évadra is.
A karaktrekhez bevághatnám ugyanazt, amit előzőleg írtam, ugyanis nem sokat változott a véleményem. Még mindig nem utálok senkit, Issei pedig mintha még fejlődött is volna. Az én szememben legalábbis biztosan. Rias még mindig jó vezető, a haja is még mindig álomszép, sőt ha shippelnék valakit Isseiel az csak is ő lehetne, de különösképpen még mindig nem kedvelem. Asia is még mindig aranyos, de már annyira nyalókát akarnak belőle csinálni, hogy hihetetlen. A 30. Issei-kun és a 10. Rias-oneesama után már kegyetlenül forgattam a szemeimet. Koneko-chan most viszonylag nagy szerepet kapott, és igazából most egészen megkedveltem. Yuuto meg egyáltalán szerepelt ebben 
az évadban? Xenovia még mindig jellegtelen számomra. Gasper viszonylag cuki és Akeno továbbra is szimpatikus. Új tagként pedig csatlakozott Rossweisse, aki cukika meg aranyoska és kegyelenül sajnáltam amiért Odin úgy szívatta :D
A grafika szerintem még mindig szép, de az openigel és az endingel nagyon nem voltam megelégedve. Egyszer nem hallgattam egyiket se végig. De az opening még úgy azért elment.
Összességében még mindig jó, még mindig tudnám nézni, de nagyon kusza és hullámzó volt, így "csak"  7/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése