2014. december 26., péntek

Top 20 anime opening of 2014


Gondoltam csinálok egy ilyet is, dzsetöbön elég menőnek számít összevágni egy vidibe azokat az openingeket, amiked a kedves delikvens kedvelt az adott évben. A vicc mondjuk csak annyit, hogy ott top 50-ről és hasonló számokról beszélünk, míg nálam csak egy szerény 20 jött össze.
Nem szeretnék konkrét sorrendet felállítani, most amit év eleje óta hallgatok azt természetes, hogy jobban kedvelem, vagy éppen már meguntam, szóval a számok csak azt mutatják, hogy hányadiknál tartunk a 20-ból.


1. Masayume Chasing - BoA (Fairy Tail)
Nagyon örültem, hogy újraindult a Fairy Tail és ahogy meghallottam ezt a számot hihetetlenül megimádtam, s imádatom azóta is töretlen


2. CHiCO with HoneyWorks - Sekai wa Koi ni Ochiteiru (Ao Haru Ride)
Ha elsőre nem is, de másodikra beleszerelmesedtem ebbe a dalba. A tv verziót kismilliószor meghallgattam mire kijött a teljes, és szerencsére nagyon jó lett.

 
3. Extra Magic Hours - AKINO with bless4 (Amagi Brilliant Park)
Nem szerettem először, szerintem egyszer sem hallgattam végig, de egyszer kattant valami és megnéztem ki énekli. Mikor megláttam meg egy csapásra más szemmel néztem rá és nagyon megtetszett. Tiszta mágia nem? :D


4. GIRIGIRI - Sonar Pocket (World Trigger)
Na ez is szerelem volt elsőre, az elején az a Change the new world valamiért nagyon megtetszett, aztán továbbhallgatva az egész megtetszett.


5. Goya no Machiawase - Hello Sleepwalkers (Noragami)
Eszméletlenül fülbemászó szerintem ez a szám, ebbe is rögtön beleszerettem. Szerencsére hamar kijött a teljes verzió, egyedül azt sajnálom, hogy 3 perces sincs meg :(
Noragami Opening from WinterAnime2014 on Vimeo.


6. killy killy joker - Wakeshima Kanon (Selector Infected WIXOSS)
A legviccesebb, hogy nem is néztem az animét, osu!-n akadtam rá és nagyon megtetszett. Nem az a pörgős szám, de egyes részeknél meg igen. Najó, ez most hülyén hangzott. És az előadónak is olyan szép hangja van.


7. Rising Hope - LisA (Mahouka Koukou no Rettousei)
Ez kb csak szimplán nagyon jó. Amúgy szerintem baromira hasonlít az előadó többi számához, mintha ugyan az lenne az alapkoncepció, éppen csak kicsit változtatott volna rajta... Legalábbis nekem ez az érzésem volt. De mondom abszolút korrekt szám.


8. Tokyo Zero Hearts - Faylan (Tokyo ESP)
Nagyon szeretem Faylant, szerintem igazán különleges, karizmatikus hangja van, így rögtön kiszúrtam, hogy ő énekli. Amúgy ebben a számban pont az tetszett meg, hogy olyan fura. Szóval nem annyira jó, de valahogy a kisugárzása... Már ha lehet ilyenje egy számnak :D


9. Hikaru Nara - Goose House (Shigatsu wa Kini no Uso)
A képi világa valami eszméletlen, és a szövege is annyira szép. Szerelem volt elsőre.


10. Rashisa - SUPER BEAVER (Barakamon)
Olyan vidámságot árasztó es a szám, és az openingel együtt meg esküszöm még örömöt is okozott mikor megnéztem. Nem volt elsőre szerelem, de szép lassan megkedveltem.


11. Kimi ja Nakya Dame Mita - Ohishi Masayoshi (Gekkan Shoujo Nozaki-kun)
Annyira de annyira Cowboy Bebop érzésem volt az alaptól, hogy hihetetlen :D A szövege is nagyon jó szerintem, és maga a képi világa is megfogott, hogy így oldották meg.


12. Click - ClariS (Nisekoi)
A dallama is nagyon kellemes és a szövegét, mintha rólam mintázták volna. Ha nem is elsőre, de hamar megkedveltem.


13. monochrome - Dancing Dolls (Soul Eater NOT!)
Igazából nemtom, olyan jó volt hallgatni, mindenképp felsorolnám ide, de igazából azért hamar felejtős.


14. black bullet - fripSide (Black Bullet)
A kis sunyik nagyon jól csinálták, mert mondhatni lemásolták az Attack on Titant, és egy hasonlóan jó hatásvadász openingel álltak elő. De tagadhatatlanul jó munkát végeztek szerintem.


15. Moon Pride - Momoiro Clover Z (Sailor Moon Crystal)
S végül, de semmiképp sem utolsó sorban itt az új Sailor Moon openingje is. Csak ámultam és bámultam mikor meghallottam. A Momoiro lányok most nagyon kitettek magukért mert szerintem isteni ez a zene. A hozzá készült klip pedig fantasztikus lett. Egyedül az az ocsmány CGI-t nem tudom még mindig megbocsájtani. Esküszöm még hét évvel korábban is szebbet csináltak ennél.


16. ambiguous - GRANiDELiA (Kill la Kill)
Nem volt elsőre szerelem, de csak egymásra találtunk :D


17. unravel - TK from Ling Tosite Sigure (Tokyo Ghoul)
Ez sem volt szerelem elsőre, talán a különleges hangulata és a képi világa miatt fogott meg mégis.


18. Kyou ni Koiiro - May'n (Inari, Konkon, Koi Iroha.)
Ez igazából csak olyan kis aranyos, kellemes hangulatú.



19. Fight 4 Real - ALTIMA (Strike the Blood)
Itt nincs különösebb ok, csak tetszett.

 

20. Liar Mask - Mayama Rika (Akame ga Kill!)
Az első opening csapnivaló volt, de ezt már az első pillanattól imádtam. Illett a sorozat hangulatához is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése