2014. december 12., péntek

Spyair - Samurai Heart [magyar]


Szám: Samurai Heart
Előadó: Spyair
Anime: Gintama' ED1
Megjelenés: 2011/06/08 

dokka ue no sora de sappari kiite naindarou?
Valahol az égben, nem is hallod, igaz?

wazato kobosu SAIN minogasu kimi
Te, aki direkt nem figyeltél a jelre

hora itsudatte onaji de wakariatteru...tonda kanchigai da yo
Nézd, mi mindig megértjük a másikat...Ez egy totális félreértés

koko ni iru boku ni kizukenaindarou
Észre sem veszed, hogy itt vagyok, ugye?

hitogomi ni magirete hitori
Egyedül a tömegben

munashiku tte miageru sora
Felnézek az égre cél nélkül 

todokanai kaiwa KACCHI BOORU
Mint az a beszélgetés vagy labdajáték 

kodoku wa mashiteku
Egyre magányosabb vagyok 

Hey!! Hey!! kotaete
Hey! Hey! Válaszolj nekem! 

dareka imasenka?
Van ott valaki? 

zutto sagashite mo
Hiába kutatok, 

kotae nai ya
nincsen válasz 

Hey!! Hey!! boku dake ga
Hey! Hey! Én vagyok az egyetlen, 

boku wo tsukuru kara
aki meg tudja csinálni 

naitatte, waratte, nikundatte, aishite
Míg sírsz, nevetsz, utálsz vagy szeretsz 

ikite yukou
Éljünk! 

Hey! Hey! SAMURAI HAATO
Hey! Hey! Egy kicsit forró! 

nopperi toshita Day by Day
Kifejezéstelenül éltem napról- napra 

mattaku kyou mo onaji darou?
és a mai nap sem más, igaz?

tokekomenai hito ni narenai machi 

Ah hitonami ni tachidomari
Ah, az emberek tömkelegében állva, 

kurikaeri tashikameta ashiato
biztos vagyok benne, hogy ezek ismétlődő lépések 

mae yori honno sukoshi wa aruketeru kamo
És úgy érzem talán egy kicsit előrébb tudok haladni 

surechigatta machi no GARASU ni
A város üvegében

samishige ni utsutta jibun
A magányos felem néz vissza 

mukatsukunda sonna jibun mo
Egyedül velem 

mukanshin na sekai mo 
és a közömbös világgal 

Hey!! Hey!! kotaete
Hey! Hey! Válaszolj nekem! 

dareka imasenka?
Van ott valaki? 

zutto sagashite mo
Hiába kutatok, 

kotae nai ya
nincsen válasz 

Hey!! Hey!! boku dake ga
Hey! Hey! Én vagyok az egyetlen, 

boku o tsukuru nara
aki meg tudja csinálni 

"Dou datte ii" nante omowanai de
De belül igazából azt gondoltam 

hontou no koe wo...
"Úgysem menne" 

Hey!! Hey!! hitori ja
Hey! Hey! Nem tudsz egyedül élni, 

ikirenai daro? 
vagy képes vagy rá? 

HAATO sutete made tokekomenai
Ha el is dobod a szíved, akkor sem fog menni 

Hey!! Hey!! akirameru
Hey! Hey! Nincs okod arra, 

riyuu wa iranai
hogy feladd 

kimi datte funbatte kono machi de ikiteikunda
Mert akkor biztosan tudsz itt élni 

Hey!! Hey!! kotaete
Hey! Hey! Válaszolj nekem! 

dareka imasenka?
Van ott valaki? 

zutto sagashite mo
Még mindig kutatok, 

kotae nai kara
mert nincsen válasz 

Hey!! Hey!! boku dake ga
Hey! Hey! Én vagyok az egyetlen, 

boku wo tsukurunda
aki meg tudja csinálni 

naitatte, waratte nikundatte aishite
Míg sírsz, nevetsz, utálsz vagy szeretsz

ikite yukou
Éljünk!
  
Hey!! Hey!! SAMURAI HAATO
Hey! Hey! Egy kicsit forró!

naitatte, waratte nikundatte aishite
Míg sírsz, nevetsz, utálsz vagy szeretsz
  
ikite yukou
Éljünk!
  
Hey!! Hey!! SAMURAI HAATO
Hey! Hey! Egy kicsit forró!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése