2014. december 31., szerda

Best of Anime 2014



Legjobb anime
Noragami
Lehet furán hangzik, hogy egy ilyen tucategy animét választottam, de én egyszerűen megimádtam ezt a sorozatot. A mai napig érdekelnek vele kapcsolatos dolgok, egy csomó amv-t nézek belőle és érik már egy rewatch is :'D Ez van, az egyszerű tucatemberek uralják a világot :v

Legroszabb anime
Mahou Sensou
Nekem konkrétan ez az anime fizikai fájdalmakat okozott, akkora egy sületlenség volt, hogy hihetetlen, pedig jó alapja volt.

Legnagyobb csalódás
Akame ga Kill! 
 
Az első rész után sokat vártam tőle, de ellaposodott és hullámzóvá vált, értelmetlennek éreztem, hogy mindenki meghal, mégha a hős feelingbe bele is illett és a vége is elég érdekes lett.

Legnagyobb meglepetés
Soul Eater NOT! 
Ugyan nem lett túl jó anime, mégis meglepett, mert a mangája nagyon nem tetszett, ezt meg mégis tudtam élvezni, de a sima SE-t nem tudja überelni, mikor a régi karaktereket is mutatták már sokkal jobb volt.

Legjobb akció sorozat
Kill la Kill
Nem a szép megmunkálásáról volt híres és a vér már néha irreálisan sok volt, mégis nagyon izgalmasan sikerült bemutatnia a különböző harcokat, sokszor izgulhattam is rendesen. hogy mi lesz :D

Legjobb vígjáték
 Gekkan Shoujo Nozaki-kun
Idén nagyon sok vígjátékot néztem, nem is volt egyszerű, de végül is a Gekkan-nál kötöttem ki. Nagyon jókat nevettem közben, volt egy kis romantikus szál is, de közben pedig pont h a shoujo műfajt parodizálta ki, szóval sztem nagyon jó volt.

Legjobb dráma
Nagi no Asukara
Először nagyon nem tetszett, a hatodik rész környékén dobni is akartam, s közben egy jó nagy szünetet is tartottam, de a végére teljesen beleszerelmesedtem ebbe az animébe, nagyon jól át tudta adni az érzelmeket.

Legjobb animáció
Barakamon
Érdekes, hogy pont ezt választottam, mert a Barakamon pont nem arról híres, hogy szép lenne, mégis érdekes volt, ahogy meg lett csinálva és nagyon tetszett.

Legroszabb animáció
Pupa
A pupa is érdekes választás lett, mert ez is nagyon érdekes volt, s illett a sorozathoz is mégsem tudom azt mondani, hogy tetszett.

Legjobb folytatás
Sailor Moon Crystal
Párszor már elregéltem, de az új SM nagyon jó lett. Nem húzza az időt feleslegesen, nem unalmas és szerencsére a mangát követi. Számomra mindent kijavítottak ami a régi sorozatban nem tetszett.

A “leginkább szüksége van egy folytatásra” sorozat
Black Bullet
Nagyon meh lett ez a sorozat, az elején jó volt a vége viszont csapnivaló és kíváncsi lennék, hogy hogyan is folytatódna.

Legjobb opening

Sokat gondolkoztam melyik is legyen a kedvenc, mivel elég sok volt idén, de talán ez az egyik legjobb :)

Legjobb ending

Legalább volt valami jó a sorozatban is...

Legjobb ost
Kill la Kill - Blumenkranz
   
Legjobb női főszereplő
Iki Hiyori (Noragami)
A Noragamit elsőre imádtam, ahogy Hiyorit is. Nem az a tutyimugyi női karakter, megteszi amit meg kell tennie, s közben nem feltétlen az van, hogy csak hülyeséget csinál és másnak kell megmentenie.

Legjobb férfi főszereplő
Kanie Seiya (Amagi Brilliant Park)
Ez már kicsit nehezebb kör volt, de úgy voltam vele, hogy Kanie ezt mégiscsak megérdemli.  Egy tuskó, de mégis a helyén van a szíve, tetszettek a módszerei, ahogy vezette a parkot, tipikusan KyoAni-s szépfiú is, és ez nekem most elég volt :"D

Legjobb női mellékszereplő
Hisanuma Sayu (Nagi no Asukara)
Nincs különösebb oka, hogy megkedveltem, egyszerűen nagyon szimpatikus volt az egész karaktere.


Legjobb férfi mellékszereplő
Neil (Soredemo Sekai wa Utsukushii)
Nála sincs különösebb ok, vicces volt, és a hangja mindig Gin- chant juttatta az eszembe :'D

Legaranyosabb szereplő
Kotoishi Naru (Barakamon)
Igazából én gyerekgyűlölőnek mondanám magam, egyszerűen ki szoktam akadni tőlük, de persze mindig vannak kivételek. Naru Yoshinohoz hasonlóan egy tünemény, szeretem, hogy talpraesett és nem olyan kis elkényeztetett kis szar, mint mostanság sok kisgyerek, akár az animékben, akár IRL.

Kedvenc páros
Yato x Hiyori
   
Itt kisebb gondjaim voltak, mert a legkedvencebb animéim idén nagyrészt shoujok voltak, mégis őket választottam inkább, pont azért mert ők kicsit különlegesebbek. Nem az a megszokott pár, ők szó szerint páros, hisz nem jönnek össze, de lehet érezni a szikrát és ez sokkal izgalmasabb.

Ezt várom a legobban 2015-ben
Gintama' (2015)
Most őszintén mi mást? Betegen rajongok érte :D

10: Magi 2, Noragami, Soredemo, Ao haru Ride
9: Nagi no Asukara
8: Nobunagun, Kill la Kill, Witch Craft Works, Mangaka-san to Assistant-san to
7: Strike the Blood, Nisekoi, Tonari no Seki- kun, Onee-chan ga Kita, Kamigami no Asobi
6: Inari, konkon, Koi Iroha, Black Bullet, Date A Live 2
5: Strange+, SE NOT!
4: Akame ga Kill!
3: Golden time
2: Mahou Sensou, Pupa
1:
Dobottak: Sakura Trick

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése