2014. szeptember 9., kedd

Avatar: The Legend of Korra - Book Three: Change

Mivel én a Korrás verziót is nagyon csípem, ezért már nagyon vártam, hogy kijöjjön a harmadik évad.
Nagyon nagyon érdekes volt ez az évad több szempontból is. De lássuk is miért. Szépen folytatódott történetünk, miután Korra nyitva hagyta az átjárókat. Először megkaptuk az ehhez társuló konfliktusokat, kitiltották Republic Cityből már szinte mindenki utálta ott. Viszont ez a szál hamar elfelejtődött és elvarratlan lett, mivel jöttek az új ellenségek. Nyilván ez egy érdekes történetet és megannyi izgalmas harcot hozott. Szóval eddig hangzik valahogy jól az egész. Igazából egyre jobban érződik ezen a történeten, hogy már csak még több bőrt akarnak lehúzni róla. 13 rész alatt őszintén szerintem semmi nagy dolgot nem produkáltak. Tényleg nem mondom, hogy nem szeretem meg nem izgultam végig, de valahogy csak azt éreztem, hogy belebasztak mindent a történetbe, aztán majd lesz valami. Volt itt testvérviszály, nagy családi találkozás, lázadás, gyilkosság meg miegymás. De ez legjobban az új ellenségeknél mutatkozott meg. Éppen csak elcsepegtettek róluk pár infót és ennyi. Hogy kik ők és mit is akarnak pontosan nem is igazán derült ki, csak arra is rávágtak valamit. Pozitívum viszont, hogy lettek új levegőidomárok, bár én belőlük talán szerettem volna többet látni, de tetszett, hogy hamar összekovácsolódtak. A lezárás újfent izgalmas volt, de siralmas ami a végére kikerekedett. Azért remélem a negyedik könyvben már kisebbet csalódom, de szó se róla azt is várom, na.
A karakterek között csak a levegőidomárok lettek újak meg persze az ellenségek, de az idomárjaink nem lényegesek úgy istenigazából... Végül is ahogy írtam az ellenségek összecsapottak lettek, a céljuk is csak olyan amilyen, de a legrosszabb, hogy szinte semmit se tudtunk meg róluk. Korra egy cseppet sem fejlődött a szememben, egyre inkább úgy éreztem, hogy a sorozat direkt járatja le. Nem is az volt a baj, hogy egyedül nem képes semmire, mivel ezt nem tartom gondnak, hanem tényleg semmit nem tudott felmutatni. Mako-t most nagyon nem szeretem, remélem a következő könyvre egy kicsit össze kapja magát. Asami viszont egyre jobban szimpatikus a számomra, pedig első blikkre nem volt szimpi anno, de tényleg egyre kedvelhetőbb karakter lesz. Bolint még mindig egy  kicsit Sokka utánzatnak érzem, de kit érdekel ha rajta is nagyon jókat tudok szórakozni? Ő is még mindig instan fav itten. Több embert meg most nincs kedvem kiemelni.
Opening nincs nagyon, ahogy ending sem, az a szokásos bevezető és dallam marad a végéről. Szóval nem változtak. Grafika még mindig tetszik, viszonylag igényesnek mondanám, nem nagyon lehet látni hanyag munkát (vagy csak én vagyok nyomi és nem veszem észre :D)
Összességében még mindig jó, de már kezd elveszni belőle a tényleges tartalom és csak a bőrt próbálják lehúzni róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése