2012. szeptember 4., kedd

Előzetesek tömkelege


És megvan az első szeptemberi friss :) Sajnos az iskola miatt egyre kevesebb időm lesz mindenre :/
És akkor az előzetesek:

BTOOOM!

Van egy olyan érzésem, hogy baromi jó lesz. A zenéje pedig most kedvenc! :D
Tonari no Kaibutsukun
Röhögőgörcs szerintem garantálva lesz :D

Magi

Szerintem jó lesz :D De majd meglátjuk ;)

Zetsuen no Tempest

Háát majd meglátjuk… de szerintem ez se lesz rossz. Mondjuk én mindenhez pozitívan állok és nem igazán szeretek semmit sem félbehagyni.

Robotics;Notes

Talán ettől félek a legjobban :/

K

Ez meg a másik… :S

Kamisama Hajimemashita

Másik nagyon nagy várós :) Áááá már alig bírom kivárni :D  

Jormungand 2

Kicsit sajnálom, hogy csak ezt találtam hozzá… :/ Mond1 ennek ellenére nagyon várom ezt is :D

Code:Breaker Trailer 3

Jetz per pill ez is jónak ígérkezik. Majd megtudjuk :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése