2012. szeptember 21., péntek

7. nap – Kedvenc anime páro


Eeez nem az én kérdésem :DD Minden animébe találok olyanokat akik igazán összejöhetnének, még ha nem is shoujo/romantika műfajba sorolható.
Két csoportot csináltam. Akik összejönnek és akik nem.
Akik nem jönnek össze:
Kép
Bleach
Az egyik nagy kedvencem az IchiRuki páros :D
Kép
Fairy Tail

A NaLu páros is :D
Kép
Bleach
HitsuHina páros is kedvenc. Bár szegény Hinamorit mindenki bántja én azért őt megkedveltem :D

Kép

Ők MÉG nem jöttek össze :D Nagyon szeretném, ha Naruto össze is jönne valakivel az Hinata lenne. A két nyomi meg maradjon meg magának :D
Akik összejöttek:
Kép
Kaichou wa Maid- sama
Ha az veszem nem biztos, hogy 100% -osan összejöttek, de a mangából láttam pár képet szóval szerintem össze fognak egy lehetséges második évadban, amit én csak remélek :D
Kép
Guilty Crown
Inori és Shou *-* Szerintem nem kell hozzáfűznöm semmit :’(
Kép
Inu x Boku SS
Még ha maga az anime gyenge is volt (bár nálam kedvenc) az a páros kedvenc lett. Szerintem tök cuki, ahogy egymásba szerettek. :D
Kép

Ők sok mindenben kedvenceim és nem lehet, hogy ebből hagyjam ki őket :D
Kép

És ők lennének az utolsók :D Yukkii és Yuno :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése