2012. augusztus 30., csütörtök

Őszi projektek ráadás


Az egyik előző bejegyzésemben már írtam miket tervezek, de ez most bővült még :)  Nyilván korai volt még akkor azt kiírni :D
Egy 5 részes ONA-t kapunk aminek nagyon örülök, mivel előtte volt egy 30 perces OVA-ban részem és nagyon tetszett. Még meg is említettem , hogy egy sorozat is jó lenne belőle :D

Amennyit megértettem a MAL-os ismertetőből egész érdesen hangzik. Utólak megnéztem az előzetesét egy kicsit elborult lesz, ami kicsit se bánok >:)

Az előző évad rövidre sikerült és mivel egy hosszú- hosszú shounen fight mangából készül számítani lehetett egy második évadra. Az előző évad teljesen rendben volt és nyugodt szívvel kezdek majd bele ebbe is.
Megmondom tartok tőle. Nemkicsit nagyon. Az előző évad elég gyengécskére sikerült, de ezzel remélem ,,amolyan kerek lesz a történet” -et kapunk, mivel szerintem nagyon jó kis történetet lehetne ebből kihozni. Én mindenesetre bizakodom :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése