2012. augusztus 13., hétfő

Őszi projektek


Tudom még csak augusztus közepe van, de én már nagyjából tisztában vagyok azzal, hogy mit fogok nézni.
Amit a legjobban várok:
Kép
Ennek a mangáját is olvastam és eszméletlen jó *-* Ajánlom mindenkinek!
Amikbe biztosan belenézek:
Kép
Btooom! – A mangáját mindenki dícséri így biztosan jó lesz. Az előzetese is ezt sugallja.
Kép


Code:Breaker – Az előzetese alapján érdekesnek tűnik.
Kép
Jormungand 2  - Az előző évad igen faszájos volt és ettől sem várok kevesebbet.
Kép
Kamisama Hajimemashita – mangáját nem ismerem, de mivel biztos fordítják, így mindenképp nézem Sikeresen elolvastam az eddigi magyarul megjelent fejezeteket és ez is nagyon jó lesz! :D  Előzetes
Kép
Magi – Előzetes alapján  szintúgy érdekes.
Kép
Kép
Tonari no Kaibutsu-kunA mangáját nem ismerem. Sikeresen beleolvastam a mangájába és nagyonjóó lesz :D
Kép
Kép
Amibe biztos hogy nem nézek bele: Psycho-pass
 Természetesen ezek még bővülhetnek ill. ellenkezőleg is.
Amit így utólag megjegyeznék az az, hogy szerintem az őszi szezonos animék grafikája tök hasonló. De lehet csak én képzelem be :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése