2016. december 7., szerda

D.Gray-man Hallow

Szerintem az embereket meg sem lephette volna jobban a hír, hogy folytatást kap a D.Gray-man. Személy szerint én is nagyon megörültem neki, mert hát azért kellemes emlékek fűznek engem is az előző évadához is és a mangájához is.
Aztán jött a döbbenet, hogy csak 13 részes lesz. Én sem örültem neki, de hamar rájöttem, hogy többre annyira nem is igen futná, hiszen jó ideig állt a manga és folyatást is azért kapott az anime, hogy reklámozzák a manga újraindulását. Na de szóval vissza az animéhez. Én borzasztóan meg voltam vele elégedve. De tényleg. Ugyanis én olvastam anno a mangát, de csak olyan immel-ámmal, mondván, hogy minél hamarabb minél többet olvassak belőle, ezért én nem is nagyon értettem, hogy mi az isten történik benne, de az anime teljesen helyrerakta számomra a dolgokat és hát nagyon tetszett is. Ha őszinte akarok lenni én nem nagyon tudok hibákat mondani, és nem is akarok, hiszen folytatás, pont ott kezdődött el, ahol az előzőnek vége volt. Szerencsére szerintem abszolút nem csapták össze, pont jól kihasználták az idejüket, jó helyen is vágták el és szépen is, már amennyire lehetett. A hangulata is teljesen jól megmaradt. Az egyetlen egy dolog, ami zavart, hogy az első részben nem elevenítették fel a dolgokat eléggé. Mert azért nem most volt az előző széria vége na... és az én emlékezetem sem pörög maxon ennyi anime mellett.
A szereplőkről nem igazán lehet sok változást elmondani, nyilván, ahogy telik az idő mindenki kicsit érettebb lesz. Én pontosan ugyanúgy állok mindenkihez, mint azelőtt. Vagyis nagyjából. Allen személyisége még mindig borzasztóan kedvelhető, ahogy Lenalee-é is például.  Azt vettem észre amúgy, hogy maga az anime is próbálja megkedveltetni velünk a noékat, ami szerintem sikerül is neki, én egyre jobb szemmel nézek rájuk és egyre érdekesebbé vált az ő céljuk, és maga a történetük is. Valamint Kanda volt az, akire még jobb szemmel tudok nézni, bár még mindig nem a kedvencem. Na meg Link felügyelő se volt semmi, őt is sikerült jobban megkedvelni. Egy új karakter, aki így random eszembe jut például a kis ficsúr Thimothy, aki hát most kisgyerek, sok vizet nem zavart. Meg például a harmadik generációs vagymilyen ördögűzők, akiknek szintén inkább a történetük volt érdekes. 
Amin nagyon meglepődtem, hogy a grafikájára mennyien panaszkodtak. Hát nem tudom ők mit akartak akkor látni. Eltelt 8 év az előző széria óta is, nyilván nem marad ugyanolyan. Szerintem teljesen jó volt ez így is. Esetleg az orrok néha furán festettek, de ez már csak szőrszálhasogatás szerintem. Meg hogy a karakterdizájnok mennyivel másabbak lettek. Hát most nem azért, de a szerző stílusa is rengeteget változott, és ha jól megnézzük a megvalósítás nem igazán tért el a manga kinézetétől. Az opening not bad, not bad, de nem éreztem késztetést soha arra, hogy végignézzem. Az endinggel is hasonlóképpen voltam, mert egy szép számról volt szó, csak hát nem jött az inger.
Egy szó, mint száz én nagyon meg vagyok elégedve ezzel az évaddal, jól helyrerakta a dolgokat, aki meg nem ismerte a sztorit annak meg biztosan érthetően magyarázta el. Tök jó volt "nosztalgiázni" és visszagondolni arra, hogy mikor régen néztem ezt a sorozatot milyen kis taknyos voltam még. Én simán el tudok képzelni későbbi évadokat is, és remélek is, hiszen érdekes fordulatokból nem volt hiány és valószínűleg lenne közönsége. Már csak az kell, hogy a manga szépen haladjon és, hogy a mangaka egészsége maradjon is meg. Részemről 8/10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése