2016. december 31., szombat

Best of Anime 2016

Sajnos az idei év animék szempontjából szerintem most elég vérszegény lett. Voltak jó animék, szó se róla, de én kevés olyat láttam, ami igazán megmozgatott volna bennem akármit is, merthogy miután felálltam utánuk csak annyit tudtam mondani, hogy "ja, jó volt, de ennyi?". Persze az is lehet én néztem rossz animéket... Viszont magamon észrevettem pár furcsaságot, mert kezdek megszeretni a vinnyogósabb zenéket és már majdnem shippeltem két férfit. Mik nem történnek...😂

Legjobb anime
Boku Dake ga Inai Machi
Talán nem meglepő, hogy a Boku-t választottam, hatalmasatt robbant januárban és nekem hihetetlenül tetszett. Ennél jobb animét én nem láttam idén. 

Legrosszabb anime
Okusama ga Seitokaichou!+!
Akár lehetne a legnagyobb csalódásom is, főleg az előző évadhoz képest. Nem mondok szerintem semmi újat, ha azt mondom, hogy valami kellemes kikapcsolódást vártam, mint az első évadától, ehelyett azt kaptam, hogy Misumi minden egyes poént, jó szituációt ELBASZOTT. Esküszöm orihime helyébe léphet lassan a legidegesítőbb női karakterek között.

Legnagyobb csalódás 
Orange
Már írtam róla posztot, ott el is mondom mi vele pontosan a bajom. Talán a túl nagy hájpja miatt nem úgy sült el ahogy akart.

Legnagyobb meglepetés
Magic-Kyun! Renaissance
Szerintem pontosan tudjátok hogy állok az ilyen és ehhez hasonló animékhez, de az életemre esküszöm, hogy ezt élveztem, kinda jó volt és nem egyszer lepett meg azzal, hogy nem az lett, amire számítottam 😄

Legjobb akció sorozat 
 Bungou Stray Dogs 
A Boku mellett ez volt az az anime, amit borzasztóan élveztem. Nem feltétlenül a története miatt, bár az sem volt rossz, sokkal inkább a karakterei miatt. Rég láttam ilyen jó szereplőgárdát.

Legjobb vígjáték
 Watashi ga Motete Dousunda
 
Sok jóra számítottam ettől az animétől és minden reményem valóra vált iránta. Imádom, ahogy kiparodizálja a fujoshikat, de sokszor még én is magamra tudok ismerni benne. Fenomenális :D

Legjobb dráma 
91 Days
 
Sokáig nem tetszett ez az anime, de az utolsó 4-5 rész hihetetlen sokat dobott rajta számomra. Hát már volt, hogy majd megkönnyeztem.

Legjobb animáció 
Bishoujo Senshi Sailor Moon Crystal III
 
Nem feltétlen ez a legjobb, de szerintem nagyon sokat fejlődött az előző szériához képest és én ezt mindenképp értékelni akarom. 

Legroszabb animáció
Akárhogy gondolkodom mit tehetnék ide, nem jut eszembe semmi, amit nagyon kifogásoltam volna.

Legjobb folytatás 
 D.Gray-man Hallow
Pont ugyanolyan hangulata volt, mint régen és legalább pont ugyanannyira imádtam.

A “leginkább szüksége van egy folytatásra” sorozat 
World Trigger
Sok viszontagságot és sok sok részt megélt ez az anime anélkül, hogy bármi is történt volna igazán benne. Ésmivelhogy én nagyon megkedveltem én reménykedem, hogy egyszer kap folytatást.

Legjobb opening

Legjobb ending


Legjobb női főszereplő
Az életemre esküszöm, hogy nem tudok mondani egy olyan női karaktert, akit ide tudnék tenni.

Legjobb férfi főszereplő
 Dazai Osamu (Bungou Stray Dogs)
Mindig is imádtam Dazait, de a második évad flashbackjeiben egyszerűen beleszerelmesedtem a karakterébe.

Legjobb női mellékszereplő
Katagiri Airi
 
Mondhatnánk úgy is, hogy ő volt 2016 Hiyori-ja. Nem volt sok szerepe, de amikor igen akkor aztán odatette magát.

Legjobb férfi mellékszereplő
Nakahara Chuuya (Bungou Stray Dogs) , Corteo (91 Days)
Nem tudtam választani köztük. Chuuyát elsősorban a személyisége miatt imádom, de Corteo a történet végére borzasztóan megérdemelte nálam ezt a címet.

Legaranyosabb szereplő
Kawamoto Momo (3-gatsu no Lion)
Hát imádom, hogy milyen cuki ez a kislány :D Amúgy nem vagyok pedo, de nem tehetek róla, hogy minden évben a kisgyerekek győznek :D

Kedvenc páros
Dazai és Chuuya
De nem úgy. Róluk beszéltem, mikor azt mondtam, hogy majdnem shippelek két férfit :D De nem. Ettől függetlenül imádom őket együtt, hatalmas formák 😂

10 pont: Boku Dake ga Inai Machi, Fairy Tail (2014),
9 pont: Bishoujo Senshi Sailor Moon III, Koutetsujou no Kabaneri, Amaama to Inazuma,
8 pont: World Trigger, D.Gray-man Hallow, Bungou Stray Dogs,
7 pont: Musaigen no Phantom World, Akagami no Shirayuki-hime 2, Oshiete! Galko-chan, God Eater, 91 Days
6 pont: Dagashi Kashi, Utawarerumono: Itsuwari no Kamen, Nijiiro Days
5 pont: Prince of Stride: Alternative, Ojisan to Marshmallow,
4 pont: Orange, Fudanshi Koukou Seikatsu, Okusama ga Seitokaichou!+!
3 pont:
2 pont:
1 pont:

Dobottak: Hatsukoi Monster, Sakamoto desu ga?
Felfüggesztett :'( : Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése