2020. július 30., csütörtök

Szezonos animék első látásra -2020 nyár-


Úgy gondolom, hogy ez a manga a mai napra már összeszedett egy elég komoly rajongótábort, velem is baromi sokszor szembejött és nem fogok hazudni, egészen vártam is már, hogy elkezdődjön. Szerencsére kellemes csalódás lett, de már úgy alapjaiban is úgy gondoltam, hogy tetszeni fog. A főszereplő lány karaktere nagyon szimpatikus, remélem ilyen "megmondom a tutit" féle lány marad azért végig, még ha kicsit változik is, a főszereplő fiú pedig ennél azért kevésbe lesz szerencsétlen, meg gyökér, mert ő így azért gyalázat. Az az egy dolog bosszant már most, hogy már előreláthatóan van négy gyönyörű lány és előbb utóbb mind ebbe a szerencsecsomagba lesznek szerelmesek, de hát ilyen ez az ipar, nincs mit tenni. Amúgy volt benne pár olyan jelenet, aminél csak néztem, nem számítottam ilyesmire, de ha már ott tartunk, hogy egyetemistáról van szó, akkor jó lenne, ha esetleg ki is használnák, de ez sajnos még mindig csak egy shounen... Lényeg, ami lényeg, első rész alapján nem tűnik rossznak, pár résznél igen jól szórakoztam, remélem hasonló marad.

Az első évaddal olyan se veled, se nélküled kapcsolatban álltam, nem volt rossz, de valahogy valami mást vártam tőle, vagy inkább pont ugyan azt, mint a Soul Eatertől. Próbálok amúgy most máshogy nézni rá, de mikor megláttam a rózsaszín hajú lányt egyszerre Crona-ra asszociáltam, vagy például Shinra pont olyan fejet vágott, mikor Black és Kid meglátták excaliburt... De amúgy ezektől pont, hogy tök jó érzésem lett, ahogy az első rész is meglepően jól indult. Még mindig összecsinálom magam olyan jól néz ki ez az anime, az első harc mindjárt kiváló kedvcsináló lett, az utánalévő történések pedig baromi szórakoztatóak voltak, úgyhogy nagyon kellemes első rész volt.
Annyit még megjegyeznék, hogy nagyon sajnálom, hogy Aimer énekli az openinget, baromira szeretem őt, szerintem nagyon különleges hangja és tehetsége van, de úgy gondolom hozzá a lassabb, érzelmesek számok illenek igazán, annyira jó lenne, ha valami szupergyönyörű számot énekelne inkább a végén.

Pont olyan kellemetlenül kínos, mint amire számítottam, ha nem inkább még jobban az. Nem értem a létjogosultságát ennek az animének, de még inkább a történetnek nem. Nyilván a mangában többet mutatnak, de egyszerűen fáj, hogy mennyire nincs morálja a főszereplőnek. Vagyis nem is azzal van a gond, hogy van-e neki, hanem, hogy folyamatosan azt magyarázza, hogy ő mennyire jó akar lenni ahhoz akit szeret csak hát feláll a cerkája. Tudom, hogy ez erről szól, és hogy ebben nem az értelmet kell keresni, de tekintve, hogy mást sem találtam benne, így kénytelen voltam azt keresni :D Mert, hogy ez se nem vicces, se nem tök jó erotikus vagy akármi, ez csak így van és idegesít 😆

Amolyan miért ne alapon megnéztem az első két részt, ha már fordítják. Igazából semmi értelme, gyalázatosan gyenge adaptáció, érződik is rajta. Megnézem mert miért ne, de nem várok tőle semmit.

Hogy miért kezdtem bele egy harmadik kellemetlenül kínos animébe is? Hm. Jó kérdés, én is szeretném tudni a választ. Kicsit komolyabbra véve a szót amúgy nem volt olyan rossz, olyan wtf az egész, de egyébként lehetne ennél százszor jobb is, ha mondjuk egy kicsit komolyabban lenne megcsinálva. Nyilván a fiatalságnak az kell, hogy az erotikától fűtött tinik harcoljanak, csak nem tudok mit kezdeni ezekkel az imádkozósáska űrlényekkel, akiktől lesz igazán baromi gáz az egész.😅 Meg ez a sufni Power Rangers kínlódás, a sufni Ben10 órákkal te atya úr isten 😂 De látok benne egy kis potenciált, hogy esetleg egy ilyen "okés" vígjáték kerekedjen ki belőle esetleg. Amúgy nem tudom, hogy a gyenge animáció miatt, vagy úgy az egész történet miatt, de olyan 2000-es évek vége érzésem van tőle...

Fenntartásokkal álltam neki, mert pl. a korábban megjelent Kami no Tou-nak is nagyobb volt a füstje, mint a lángja, és mivel mindkettő koreai manhwa, meg ilyen digitális cumók, nem is igazán értek hozzá, így akaratlanul is egy kalap alá vettem őket, shame on me. Viszont másfelől meg a MAPPA készíti az animét, bennük meg nagyon sok reményem van, még a Listeners c. borzadály ellenére is, úgyhogy nyilván belekezdtem. Az első meglátásom, hogy nagyon pöpecül néz ki, több gondolatom meg nem igen van, kicsit olyan durr bele, de kezdésnek egész jó volt, azt mondanám, hogy jó figyelemfelkeltő első rész lett, párszor meg elég jót mosolyogtam, de ennyi, majd elválik. Tartok tőle, amúgy hogy ez is olyan lesz, hogy majd nem lehet érteni az egészet, mert össze-vissza kihagynak részeket, ettől full semmilyen lesz, a manhwa rajongók majd dühöngnek, az anime nézők meg csalódottak lesznek és eszük ágában sem lesz majd belekezdeni az eredeti műbe, így még reklámnak is szar lesz. Ja, amúgy ezeknél a koreai cuccoknál miért erőltetik az angol openinget? Ez a dupstep cucc is megborított teljesen, mikor volt ez menő, 2014-ben?

Megint majdnem nem kezdtem bele, de meggyőztem magam, hogy nézzem, mert lehet nagyon jó lesz. És amúgy szerintem jó is lett, én nagyon jót szórakoztam rajta. Biztos, hogy egy kicsit megosztó, úgy gondolom szeretni kell ezt a fajta humort ahhoz, hogy ez tetsszen, de mivel én is olyan vagyok, aki 0/24-be oltogatja a barátait, így nekem nagyon bejön. Gondolom ilyesmi lehet a Karakai Jouzu no Takagi-san vagy a most bejelentett Ijiranaide, Nagatoro-san, csak nyilván mind más-más, hogy is mondjam, keménységgel/intenzitással?😅, talán ez a jó szó rá, baszogatja a saját szereplőit. Mindenesetre én jót szórakozom rajta, aztán majd elválik, milyen lesz a végére, attól viszont tartok, hogy nem lesz kihasználva, hogy egyetemistákról van szó, és ezt most bármilyen térre értem.

Úgy érzem egy baromi nagy hibát vétettem azzal, hogy nem néztem meg újra a korábbi évadokat, mert konkrétan fogalmam sincs, hogy miről volt szó. Emlékfoszlányaim vannak, meg hogy így nagyjából mik történtek, teljesen megvolt ez a nyitó jelenet is, de hogy miről beszélgettek, na arról tényleg ötletem se volt. Most egy kicsit elbizonytalanodtam, hogy van-e így értelme most folytatni ezt, lehet jobban járnék, ha valóban felfrissíteném az emlékeimet. Amúgy tök jó volt, még így is jól szórakoztam rajta, hogy nem tudtam mivan, Komachi még mindig az egyik legjobb karakter. Nagyon örülök ennek az évadnak, remélem még jó pár anime kap egy folytatást a semmiből😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése