2020. július 12., vasárnap

A nyolcadik év


Hát eltelt egy újabb év. Fogalmam sincs, hogy a fenébe tud ilyen gyorsan telni az idő, de valaki állítsa meg, borzasztó, hogy amióta anno elkezdtem a középsulit fel sem fogom úgy eltelik egy év. 
Sajnos ez a születésnapom nem a legboldogabb, mindkettő apai nagyszülőmet elvesztettem, a nagymamámat májusban, nagypapámat pedig most júliusban. Egyedül az vigasztal, hogy már nem szenvednek, abszolút nem érdemelték meg azt amit kaptak a sorstól... De már újra együtt vannak, nyugalomban, szenvedés nélkül. Próbálom a lehető legpozitívabban felfogni az egészet és ez nagyon sokat segít.
Én még mindig baromi sokat dolgozom, kicsit nehéz összeegyeztetnem a dolgaimat, nem tudom, hogy ez meddig fog így működni, de egyelőre még bírom, bár gyalázatosan le szoktam maradni szinte minden animével.
Az oldal mottója pedig hivatalosan is a "megfogyva bár, de törve nem" lett, gyalázat amit művelek, vagyis amit nem művelek. Soha nem gondoltam magamra úgy, mintha valami nagy szám lennék, de azt érzem kezdek beleunni, még ebbe a semmibe is. Az animéket továbbra is imádom, de úgy érzem még ez a kevés munka is kár, nem érzem magam motiváltnak. Pedig amúgy van pár ötletem, hogy mikről írnék, mindig gyűjtök innen-onnan pár inspirációt, de most, hogy lassan szabin leszek meg is próbálom őket megvalósítani, amellett, hogy a kis "kihívásommal" is megpróbálok haladni.
Egyébként kaptam egy kis trollt is, hatalmas kreativitással minden posztom alá beírja, hogy "jo szar let". Innen is szeretnék neked gratulálni, a szüleid biztosan nagyon büszkék rád, az intellektualistásodra és a kiváló helyesírásodra.

Legyen szép nyaratok és köszönöm azoknak, akik időről- időre benéznek!😊

2 megjegyzés:

  1. Wow, 8 év? Egy nagyon szép! * - * Bár én is elmondhatnám, hogy 8 éve gyűröm a blogom xD majd hat év múlva.
    Részvétem a nagyszüleid miatt, de ahogy írtad: újra együtt vannak, nekünk pedig azt jutott, hogy emlékezzünk rájuk!
    Remélem megtalálod újra a motivációdat, szokott így lenni, és behozod a lemaradásaidat, én annak is örülök, hogy megfogyva, de törve nem :D
    Kritikussra/Victoria Wintersre ne is figyelj, mindenhol megjelenik ezzel a szöveggel egy ideje.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a kedves szavaidat, igazán jól estek! :)

      Sajnos tényleg egyre kevesebb a motivációm, de valahol belül meg mindig azt érzem, hogy ha csak egy kicsit is, de valahogy kreatívkodnom kell :D

      Ez a gyöngyszem pedig nem hat meg, majd ha ír valami olyat is, ami esetleg érdemes arra, akkor foglalkozom vele, én igazából csak az idejét és az eltökéltségét irigylem tőle, nekem lenne ennyi feles energiám, hogy össze vissza kattintgatok és mindenkinek beszólogatok :D

      Törlés