2019. május 4., szombat

Szezonos animék első látásra -2019 tavasz-



Valójában nem terveztem nézni, úgy voltam vele, hogy nem igazán érdekel, a régi változatát sem akartam soha megnézni, bár ott inkább a nem túl szép grafika volt a ludas ez ügyben. Aztán ez volt a legelső szezonos anime, aminek a fordítása szembejött velem, és valami elkezdett motoszkálni bennem, hogy, de, igenis kezdjem el nézni. Utólag ennek nagyon örülök, összevetve a többi animével nálam most ez az egyik legnagyobb kedvenc. Lehet, hogy a manga kora miatt, de olyan tök jó old school feelingje van, olyan igazi shoujo, amit x éve nagyon szerettem nézni és amiket manapság én hiányolok a piacról. A történet még nem tudom merre fog menni, de a szereplők nagyon szimpatikusak, a főszereplő lány pedig kicsit butácska, de még pont nem annyira, ami zavaró lenne.  

Csak azért kezdtem el nézni, mert három perces, nem volt semmilyen elvárásom, de igazából azt is alulmúlta. Ilyen iskoláslány slice of life akar lenni, amit még csak csak látok benne, de egyáltalán nem vicces vagy szórakoztató számomra.

És még egy rövid anime. Csak ezt nem kifejezetten a hossza, hanem a "plot" miatt kezdtem nézni, merthogy mekkora baromság már. Nos, azt kell mondanom, hogy sokat ugyan nem kell várni tőle, de engem elég jól elszórakoztat, plusz a grafikája is meglepően szép szerintem. És esküszöm szurkolok a főszereplőknek, hogy összejöjjenek😃

Mondom én, hogy ez a rövid animék szezonja, én meg ki is használom. Számomra ez a szezon egyik legjobb vígjátéka, kicsit klisés ugyan, de én marha jókat szórakozom rajta.

Nagyon vártam ezt az animét, és nem is csalódtam. Ugyan kicsit máshogy képzeltem el az egészet, valahogy kicsit vidámabbnak, de nagyon tetszik végül is a "jövő világa" amiben játszódik, és hogy megmutatja a kontrasztot, hogy mennyit segít rajtunk a technika és a fejlődés valahol mégis inkább szétszakít minket egymástól. Arról nem is beszélve, hogy a grafika mesés, és az eddigiek alapján nagyon remélem, hogy még rengeteg gyönyörű és catchy számot fog adni nekem/nekünk ez az anime.

Mintha mostanában egyre több isekai animét néznék, amit amúgy nem bánok, azt hiszem kezdem felfedezni ennek is a szépségét (?). Bár lehet eddig is sokat néztem, csak éppen most szembesültem vele, hogy mintha mostanában tényleg többet néznék😂 Meglepően tetszik ez az anime amúgy, nem vártam tőle, hogy ilyen jó lesz, hiába írták, hogy nagyon ígéretes. A főszereplő srác nagyon adja, tetszik, hogy ilyen OP a többiekhez képest, és hogy ezzel nem villog, az is tetszik, hogy csecsemőként született újjá, és hogy emiatt nem feltétlenül hasonlítgat mindent az előző életéhez. Egy dolog hibádzik nekem nagyon, mégpedig a grafika, vagy a karakterdizájn, nem is tudom pontosan, lehet csak a harsány színek teszik. Nekem olyan bő 5 évvel ezelőttinek néz ki az egész és valahogy olyan olcsó hatása van, ami szerintem egy kicsit elvesz belőle. Pedig nem szoktam ilyeneken kínlódni.

Hiába szerettem meg rettenetesen ONE, az alkotó korábbi munkáját a Mob Psycho 100-at az OPM első évada óta, ez az anime azóta is kissé rossz szájízzel van bennem, így megmondom őszintén nem is nagyon vártam ezt az évadot, akkor úgy gondoltam, hogy túl sokat látnak benne az emberek, nem is volt akkora szám, egyszerűen csak túl lett hype-olva. Az meg aztán végképp nem segített most sem, hogy a második évad első részén halálra untam magam, de a második és a harmadik rész után mintha látnék némi reményt, hogy ez most jobban fog tetszeni. Remélem a legjobbakat. A vicces pedig az, hogy nekem ezek alapján egészen kezd megtetszeni, pedig a rajongók szerint egy nagy szar lett az egész😂

Még egy short anime, de ez már csak olyan alapon, hogy miért is ne, ha már egyszer van és fordítják. Aranyos kis cucc különben, sokat ettől sem kell várni, de egész szórakoztató a maga módján.

Már majdnem hiányoltam a short hentaikat. Már majdnem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Én magam is alig hittem el, mikor megláttam, hogy harmadik évadot kap a Bungou Stray Dogs. Anno nagyon megszerettem, főként a karakterek miatt, de nekem a képességek is nagyon tetszettek benne, szóval nagy örömmel fogadtam a hírt. Igaz, kicsit meglepődtem az első rész után, ugyanis nem ilyesmire számítottam, én azt hittem, hogy folytatódik a történet, ott ahol abbamarat, de legnagyobb meglepetésemre visszaemlékezéssel kezdődött, ami Dazai és Chuuya múltját mutatja be. Persze, lehet, hogy a későbbiekben visszatérünk a jelenbe, de megmondom őszintén, én kicsit sem bánnám, ha végig kettejükre fókuszálna a történet, ők a kedvenc szereplőim/párosom, imádom nézni őket, ahogy folyamat szívatják egymást. Bármelyik opció is lesz, remélem nagyon fog tetszeni.

Vártam már nagyon, engem is elkapott a hype vonat, amennyire semmilyen volt az első éved, pont annyira szeretem a második évad óta. Úgy érzem azóta valahogy sokkal jobban adaptálják, mintha ténylegesen a lényegre fókuszálnának és ez tetszik. Az első rész most is elég ütősre sikeredett szerintem, volt az a pillanat, amikor megint csak néztem, hogy ez igen, most mi a szar lesz😲 Viszont az elején azért egy kis vérfrissítésnek jobban örültem volna, és ez mondjuk igaz minden folytatólagos évadra bármelyik animénél, egy normális embernek nem feltétlenül van ideje arra, hogy újranézze előtte a részeket és nem feltétlen emlékszik mindenre... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése