2018. július 24., kedd

Szezonos animék első látásra -2018 nyár-



Nem is véletlenül ezzel kezdem a sort, ugyanis erre nagyon kíváncsi voltam. És én alapjában véve elég elégedetten konstatáltam az első részt. Nem egy világklasszis, nem is lesz az, de számomra pont eléggé érdekes ahhoz, hogy továbbra is nézzem, valamint nyomasztó azért, de mégsem annyira, hogy elbassza a kedvemet, nekem ezért ez most így tetszik. A kiscsaj még egyértelműen tartogat meglepetéseket, tekintve, hogy valószínűleg vissza is tértek az emlékei, amiről mi még semmit sem tudunk, meg nekem azért ahogy az openingben azt a kést szorongatja elég gyanús, még lehet belőle valami. Vagyis inkább remélem, hogy lesz. Talán csak az érdekel, hogy ez miféle játék, vagy nem tudom mi ez az egész szituáció, kicsit furcsállottam, hogy nem derült még ki. A kaszás csávóról meg annyit, hogy jóez, de Okamoto Nobuhiko tényleg túltolja egy kicsit, pont ugyanúgy visítozik, mint a BNHAban Bakugoként. Meg sem tudnám őket különböztetni csukott szemmel.

Chio-chan no Tsuugakuro
Ez volt a másik, amit úgy mondhatni vártam, mert hát vígjáték, aztán nevetni meg szeretek. Bár az az igazság, hogy én eléggé csalódtam most ebben. Egyrészről azért viccesebbnek vártam, másrészről meg rettenetesen Nichijou feelingem van tőle, pedig azért nem teljesen ugyan olyanok. Azért amúgy nem rossz, párszor elnevettem magam, de ahogy az előző sem, ez sem lesz semmi formabontó, egyszer elmegy kategória. Bár, azt kiemelném, hogy tetszik és ugyanakkor nagyon fura, hogy tényleg csak az iskolába vezető utat mutatja be. Egyszerűen olyan fura, hogy tényleg nem mutatja tovább :D

Isekai Maou to Shoukan Shoujo no Dorei Majutsu
Igazából annyira nincs most mit nézem, hogy ilyenekre vetemedek rá. Nagyon nem az én műfajom, szinte semmilyen értelemben sem, de azt kell mondanom, hogy egészen kellemes csalódás lett. I mean, ha valóban lesz valami rendes története, és továbbra is hasonló marad a humora, akkor még talán élvezhető is lesz valamennyire, mert az első részén már többet nevettem, mint a fentebb lévő Chio-chanon. Az egyetlen negatívuma számomra, hogy nekem már too much a fanservice benne. De hát ez van, a lényege amúgy is ez, szóval az énbajom.

Gintama.: Shirogane no Tamashii-hen 2
Mamma mia! Here we go again! Pffuuu micsoda párhuzam vonás az épp aktuális filmmel... Taps taps Vivi, életed egyik poénja😂 Na, de komolyra fordítva a szót, már nagyon vártam, hogy folytassák a Silver Soul arc-ot. Az elején megint hozták a formájukat a szereplők, aztán jött egy flashback, ami nekem kicsit random volt, valahogy nem éreztem hogy az most kellett volna oda mindenképp, de ez mind nem számít, mindenhogyan imádom az egészet. Amit ki szeretnék emelni, hogy amiért még jobban vártam a kezdést, az az volt, hogy az op-ed párost a Spyair és a CHiCO with HoneyWorks adta elő. Nekem az opening most sajnos nem tetszik, értem a logikáját, de egy pörgősebb opening akkor is sokkal jobban állt volna neki szerintem. Az ending meg szerencsére szerelem lett elsőre, a múltkori számuk az After the Rain-be nem lett valami jó, így kicsit féltem tőle.

Shingeki no Kyojin Season 3
Már nagyon vártam ezt is, mivel az előző évad kifejezetten tetszett. Jobban nem is folytathatták volna onnan, ahogy befejezték, egy kicsit bele kellett néznem az előző évad utolsó részébe, mert hirtelen nem tudtam mi van. De ezen kívül minden okés volt vele, nagyon izgalmas lett ez a rész is. Az egyetlen bánatom az openingje, ami az előzőek után baromi vérszegény lett. Írták, hogy nem véletlenül ilyen lassú, mert most ilyesmi részek következnek, de ez akkor is önmagában gyenge.

Grand Blue
Utolsó utáni mentsváram volt, hogy ez hátha jó lesz. És áldom az eget, hihetetlen jókat nevettem rajta. Annyi, hogy a grafika lehetne szebb, azért a búvárkodás során lehetne szemet kápráztatni a vízi élővilággal, de úgy érzem ebből nem sok minden lesz, mert nagyon gyenge ilyen téren.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése