2015. április 13., hétfő

Szezonos animék első látásra -2015 tavasz-

Igazából még mindig aranyos kis szösszenet, az első évadot is nagyon szerettem, nagyon szórakoztató volt, és szerintem ez sem lesz másmilyen.

Sokan vagdalóztak vele, hogy tiszta SAO koppintás, és be kell vallanom egy kicsit hasonlít rá, de szerintem abszolút nem mérvadóan. Első rész alapján egészen tetszik, és bár kicsit felvázolták, hogy mire számíthatunk én remélem, hogy meglepetést is fog okozni majd :)

Az első két évadával nagyon meg voltam elégedve, mert a csöcsök mellett egész értelmes történetet is szokásuk tálalni mellé. Első rész kicsit felvezetés szagú volt, de alapjáraton tetszett, és én sokat várok el tőle.

Rumiko- sensei műve, akkor sem hagynám ki ha levágnák érte az egyik lábamat. Elég nagy elvárásom volt az irányában is azt kell mondanom, hogy nekem nagyon tetszett. A sztori kicsit talán Noragami feelingű, sőt mintha csak Yato-t látnám Rinnében, de talán pont ez miatt tetszik annyira. Történet még nem lett felvezetve, de amit láttam az meggyőzött és a karakterek is szimpatikusak.

Ez az az anime amit akkor sem hagynék ki, ha a veséim bánnák (aki látta az első részt annak remélem duplán üt :D) A sorozat nem hazudtolta meg magát, remek kezdés volt, imádom ezt a bagázst ♥

Örülök, hogy második évadot kapott a Nisekoi, én a végére nagyon megszerettem és reméltem, hogy látni fogom még. Szerencsére az ovákat is most néztem meg, így már kicsit hangolódtam is rá, és ezt kell mondanom az első rész meggyőzött, hogy ez továbbra is jó lesz.

Fúú szerintem egy nagyon erős kezdést láttunk, és ez a "visszanyal a fagyi" érzés még sok problémát fel fog még hozni. Meg úgy az egész szituáció is. Kicsit mondjuk félek, hogy hány részen keresztül kerülik majd a forró kását és élnek tévhitben, de a humorával és a hihetetlenül szimpatikus szereplőkkel szerintem rendben lesz.

Az első évadért nagyon odavoltam, imádtam Hikki világszemléletét és a második évad bebizonyította, hogy még mindig képes tartani a szintet. Biglájk.

 ------------------------------------------------
Ennyi lettem volna most, szerintem megint egy remek szezon előtt állunk és kezdek félni, hogy megint körülbelül mindent beraknék a kedvenceim közé :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése