2015. január 24., szombat

Szezonos animék első látásra -2015 tél-

Ahhhhhhhhhhwwww *-* Ezzel szerintem mindent elmondtam :D
 Nem lacafacáztak, folytattak mindent, egyedüli szomorúságom, hogy Onigirinek és Kotetsunak mások adják a hangjukat és mintha a többi seiyuu is kevésbé élné bele magát...

Őőőőőő... hát elsőre vmi szar pofábatólós ecchi, másodszorra Highschool DxD koppintás, harmadikra is DxD koppintás és a vége meg uff. Még nem tudom mi lesz a vége, végülis a főszereplő a maga módján egész szimpi, szóval még van esélye, de az az érzésem nem viszi sokra...

Már a trailerből láttam, hogy ez nagyon fog fájni nekem, már csak az volt a kérdés, hogy pozitív lesz-e vagy sem. Én még egyenlőre a semlegesnél maradok, bár meg kellett mosolyognom az egészet, mert ez annyira gyerekeknek készült, és annyira látszik, hogy mahou shoujo paródia szeretne lenni, legalábbis szerintem. Eleve, hogy valami kaján filóztak, amit később meg levetítettek az emberekre, és az ellenséges "szörny"-re, az átváltozások, amit mellesleg nem olyan frappánsak mint a Kamigamiba és a nevük. Szóval a fájdalmas rész megvan :D

Igazából az első évad semleges volt, mégis vártam ezt, mert elég kecsegtető lett a vége és kíváncsi voltam mi lesz. Aztán elsőre már azt se tudtam ki-kivel van, egy kis összefoglaló nekem nem ártott volna és nem is igazán hozta azt amit vártam. Azt hittem, most Kaneki ott mindenkit jól helyben hagy, ennek ellenére nem sokmindent csinált. A rész vége viszont megint meglepett, nem tudom mi lesz ebből szóval nézős maradt.

A leírása nagyon érdekes volt, ezért is kezdtem bele. Az első rész viszonylag érdekes volt, a maga nemében aranyos és vicces is és a felvázolt világ is tetszik szóval ő marad.

Shaft. Nekem ennyi elég volt, hogy elkezdjem az első részben viszont hatalmasat csalódtam. A szereplők is unalmasak, a történet sem tűnik érdekesnek és fapofával néztem végig az egészet. Erősen gondolkodom, hogy a második résztől megkímélem magam, de majd kiderül...

Egy prológussal kezdett, ami elsőre nagyon unalmas volt és valamiért a Photo Kano jutott az eszembe róla, amit a mai napig nem bírtam megnézni. A tényleges sztori csak ezután kezdődik, azt még megadom neki, mert egész érdekesen hangzik, mégha előreláthatóan is csak egy tucat ecchi lesz.

Már egyszer leszedtem az ováját is, de sajnos nem sikerült még megnéznem, sőt alig egy órával ezelőtt még azon gondolkoztam, hogy kicsit halasztom még ezt is. Milyen kár lett volna! Nagyon érdekes a témája, a hangulata is nagyon jó neki és tényleg wáááh. Tuti nézős.

---------------------------------------------------------------------
Na, azt hiszem, hogy most így ennyi lenne. Sajnos nem mondhatom, hogy túlzottam meg vagyok elégedve, van egy két cím amitől az az érzésem előbb utóbb meg fogok válni, de amik tetszettek azok legalább nagyon. De végül is az én hibám, hogy mindig a ratyi animéket akarom megnézni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése