2014. március 31., hétfő

Inari, Konkon, Koi Iroha

 Mikor nézelődtem a tavaszi animék között és megláttam, hogy lesz egy ilyen rögtön tudtam, hogy látni akarom.
A kezdése elég erős volt, ezek után sokat vártam az animétől, de egy kicsit csalódtam. Ultracuki volt az egész és jó volt, hogy hiába szólt iskolásokról nem abba az irányba vitték el a témát, hanem az istenes szállal. Ezzel csak az volt a bajom, hogy Fushimi eredetileg azért kapta meg az erőt, mert az első kívánsága balul sült el és ezzel akarták rendbe hozni. Miután ez kiderült, mindenki azt akarta, hogy adja vissza Ukának az erejét, de senki nem tudta hogyan is lehetne. Erre az utolsó részben vissza adta az erőt, mindenféle nehézség nélkül és még az első kívánság hatása is eltűnt. Nekem azért ez kicsit zavaró volt. Sajnos a szerelmi részekkel sem vagyok kibékülve. Mint kiderül én nem is shoujot hanem seinent néztem, így már nem zavar annyira, de ettől függetlenül még nagyon bánt, hogy Fushimi és Tanbabashi szálra nem mentek rá. Teljesen a háttérbe szorult. Ugyanúgy, ahogy az Uka és Touka páros is. És akkor még elkezdtek yurizni is. LOL. De azért nem volt annyira vészes, szerencsére. A sima slice of life szál meg jó volt, de egy kicsit soknak éreztem már benne a drámázást, és az istenes szálat is kicsit túlfacsarták szerintem. A lezárására megint csak mérges lettem, valahogy úgy éreztem, hogy itt még nem lehet vége, egy csomó mindent még jó lett volna látni.
A karaktereket viszont nagyon megkedveltem. Fushimi szerintem nagyon sokat fejlődött, kifejezetten szerettem, mert minden barátjának jót akart és egy cseppet sem találtam idegesítőnek, pedig az volt :D Uka valami tünemény volt, az otakuságán pedig vígadtam egy jót :D Touka tagadhatatlan tsundere volt, imádtam a karakterét, a szókimondóságát,  meg úgy a külsejét. Khm. :D Uka testvére, Oothoshi a testvérkomplexumával hatalmasat alakított szerintem. Akiket még kiemelnék az Amaterasu és a testvére Susanoo (Naruto feeling xD). Marha nagyokat szakadtam azon a kettőn. Inari barátain nincs sok taglalni való, cukik voltak meg szerethetők, de annyit nem foglalkoztak velük, még Tanbabashival sem, akit éppen csak, hogy megismertünk egy részben.
Az openingjét nagyon megszerettem, bár beismerem nem elsőre. Az ending szintúgy kellemes volt, de semmi egetrengető. A grafika szerintem mesés volt. A hátterek és a karakterek is meseszépek voltak. Aki szebbnek kellet, hogy legyen az szebb volt, aki pedig átlagos kellet, hogy legyen átlagos lett.
Összességében kellemes kikapcsolódás volt, megérte megnézni, de olyan semmilyen lett az egész, sok mindent nem úgy csináltak, ahogy egy átlag néző elvárta volna. Mindenesetre egy folyatást a sorozat és én is elbírnék, de elég kicsi a valószínűsége, hogy lesz belőle bármi is. Erős 6/10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése