2014. március 28., péntek

High School DxD & DxD NEW

Már régen néztem ecchi-t, így múltkor mikor szétnéztem a letöltött animéim között erre esett a választásom.
Ami elsőre meglepett, hogy egy egész értelmes és érdekes történetet sikerült összehozniuk, mert bevallom, egy hasonló animétől messze nem szoktam sokat várni, így ilyen téren meglepett. Viszont az, hogy orrba szájba nyomták a melleket, szó szerint, már sok volt nekem. Ez meg azért lepett meg, mert régen meg se kottyant volna, de itt már a szememet forgattam. Kezdek felnőni. SE :D A történet nem volt elsietett, kellemes tempóban haladt, nem unatkoztam egyetlen részen sem. Úgy érzem minden fontos momentumra kitért, jól bemutatták a démonok sakk rendszerét is. Viszont Issei gyökérségétől egy idő után meg a falat kapartam. Na meg a szinkronja... Kaji Yuuki everywhere... És bár a végkifejlet elég nagy marhaság lett és Issei fegyvere is elég röhejes volt számomra, mégis kellemesen nyugtáztam a sorozatot. A második évad is elég érdekes volt. Bár nem tetszett annyira, valahogy sokkal langyibbnak és egyszerűbbnek tűnt, mégis volt pár olyan momentuma, ami miatt mégis csak volt olyan jó mint az első. Elég érdekesen hangzik, de akkor is ez az igazság.
A karakterek számomra érdekesek, mert különösképp senkit sem kedveltem meg. Mint mondtam, Issei elég 
sokszor felhúzott, de mégsem utáltam. Talán az zavart benne, hogy semmit nem fejlődött a részek során, mindössze a legínségesebb időben szedte össze magát és villogtatta meg tudását. Rias féle karaktereket általában kedvelem, megfontolt hűvös, erős, mégis csak a szép vörös haja tetszett. Asia kis aranyos volt, egész hasznos képességel, és az is tetszett még benne, hogy apáca létére nem félt lépni :D Akeno volt a másik fő humorforrás, imádtam a megnyilvánulásait és a perverzióit, de semmi különleges sem volt benne sem. Koneko volt a sorozat lolija, kis aranyos volt ő is, de megint csak ennyi. Talán az egyik legösszetettebb karakter Yuuto volt. Neki ismerhettük meg részletesen a múltját a második évadban és nem tagadom utána egy kicsit máshogyan tekintettem rá, viszont különösebben ő sem váltott ki semmit. Xenovia csak a második évadban jött be, de hamar csatlakozott a gyereket Isseitől mozgalomhoz. Rá nem volt túl sok idő, így nem volt túl meggyőző, amit meg láttam nem volt túl pozitív. A további karakterek inkább a nagyobb démonok és angyalok voltak, rajtuk sokszor besírtam.
Az opening tetszett volna, ha nem az énekli aki, mert feljavítva is szar hangja volt, de az alap tetszett. Az endinget kifejezetten megkedveltem, a múltkori kedvences posztomban is megjelent. A garafika teljesen korrekt volt, a színek szerintem egész szépek voltak.
Hogy úgy őszinte legyek az első évad jobban tetszett, de a másiknak is megvolt a maga varázsa. A történet egész pofás lett, nem vártam tőle ennyit, így az tetszett, viszont a karaktereket meg nem nagyon váltottak ki semmit. Mindkettőre egy támogató jellegű 8/10-et adtam és szívesen megnéznék további évadokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése