2013. augusztus 1., csütörtök

STEINS;GATE


A történet egy évvel a Chaos;Head (a készítők előző játéka) eseményei után veszi kezdetét, ám a cselekmény ezúttal nem Shibuyában, hanem az otakuk paradicsomában, Akihabarában játszódik. Okabe Rintarō, egy magát őrült tudósnak valló 18 éves férfi társaival, Shiina Mayurival, a kissé dilisnek tűnő leányzóval és Hashida Itaruval, a túlsúlyos hackkerrel közösen egy műszaki szaküzlet második emeletén kiépítenek egy meglehetősen primitív „laboratóriumot”, hogy bizonyíthassák, az időutazás igenis lehetséges. Eleinte ugyan egyszerű mókának tűnik a dolog, ám hamarosan furcsa eseménysorozat játszódik le Okabe közvetlen környezetében... (AA)
Semmilyen elvárásom nem volt az animével szemben, de nagyon pozitívan álltam fel a végén. Bár be kell vallanom, hogy a 12-13 részig még úgy voltam, hogy jó el lehet nézegetni, de nem olyan nagy cucc. Érdekes volt meg minden, de hát sokszor azt se tudtam miről beszélgetnek ˇˇ" 
Aztán amikor tényleg beindult a történet igenjóó lett. Tele volt jobbnál jobb fordulatokkal, sokszor csak néztem, hogy ez most komoly? Néha mondjuk lehetett sejteni mi lesz, de azért ütöttek rendesen. Szó mi szó a történet remekül ki lett dolgozva, mert hát ha az elején nem veszik magyarázósabbra, kísérletezősebbre, akkor semmi nem lett vona. Aztán a továbbiakban is jól megmaradt a remek vezetés. Érdekes volt látni, hogy Okarin mit össze szenvedett, hogy megtudja ki mit küldött a múltba. Szerencsére gondoltak az én lelkemre is, így még romantikát is csempésztek az egészbe, amitől csak jobb lett. Maga az anime lezárása is jó lett, de az OVA-val teljesen egyértelművé tették, azt ami sejthető volt. Ezenfelül kegyetlen volt, amit benne műveltek :'D
Olyan is rég volt már, hogy egy animében egyetlen egy emberen kívül mindenkit kedveltem. Nem is kell mondani, hogy akit utáltam az Moeka volt, aki kicsit sem volt moe (muhahaha majdnem vicces volt :P). A legnagyobb meglepetés a szereplők közül nekem Mayushii volt. Egyszerűen utálom azokat a karaktereket, akik így viselkednek, meg beszélnek, mint ő, de kajak tök megszerettem. Jobban, mint Kurisut. Nekem ő már kicsit túlságosan is tsundere volt... Daru csak egy sima perverz volt, de azért őt is bírtam. Mondjuk Feyris igen határeset. Nem volt vele különösebb bajom, de szerencse, hogy azért nem láttam olyan sokat. Suzu-t is csíptem és láthattuk az anyját, nem mint Maka-nak a Soul Eaterből >< Ruka tiszta moe, de bár ne lett volna buzzancs egy kicsit se. És a főszerplő Okarin miket le nem nyomott te Úr Isten xD
Grafika kicsit érdekes volt, de mindenképp illett a történethez. Az opening különösen tetszett, mindig meghallgattam, de az endingeket soha ><
Mint mondtam meglehetősen pozitívan ért az anime. Messze nem vártam tőle ennyit.
8/10
El.Psy.Congroo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése