2013. augusztus 1., csütörtök

Boku no Hatsukoi wo Kimi ni Sasagu

Taku és Mayu még egészen kicsi korukban ismerték meg egymást, mikor is Taku kórházba került. Kiderült, hogy súlyos szívbetegsége van és semmi olyat nem csinálhat amit a társai, de Mayu mindig mellette volt és jól szórakoztak. Felnőve egy pár lettek és tagadhatatlanul dúlt a láv köztük.
Fogalmam sem volt, mit is várhattam volna ettől a filmtől, de nem voltak nagy elvárásaim, mert szinte az összes live action amit láttam borzalmas volt és meg kell valljam ez sem volt kivétel. Adott egy nagyon jó történet, egy (gondolom) remek manga és akkor elénk teszik ezt a semmit. Biztos vagyok benne, hogy ennek egy igazán szép romantikus történetnek kellene lennie erősen drámai elemekkel tűzdelve, ehelyett egy nevetségesen próbálkozó nyegledős filmet raktak elénk. Ez legjobban a rossz forgatókönyvnek tudható be, amit nem tudom mért, de mindig szeretnek megváltoztatni, ezzel elvesztve a történet eredetiségét. Most komolyan annyi röhejes dolgot beleraktak, hogy hihetetlen. Na meg olyan sablonos lett, mint az Isten nyila... A végéről meg nem is beszélek. Esküszöm bármelyik másik filmben megható lett volna az a jelenet, de itt nem.
Aztán nálam az élvezhetőségből még levett Okada Masaki színészi "tehetsége". Komolyan mondom az a gyerek mindent tud csak színészkedni nem, legalábbis engem irritál amit csinál. Még szerencse, hogy Inoue Mao legalább tudta mit csinál...
Sokkal nagyobbat cslódtam benne, mint amit vártam 2/5

2 megjegyzés:

  1. A film nálam jó ideje megnézendő listán van, mivel a manga nagyon tetszett nekem. De amit láttam a filmből, az nem győzött meg (szereplők kihagyása, idő miatt a történet rövidebbre fogása, ami miatt sokat veszít is érzelmi és történetvezetési téren is az értékéből).
    De előbb fogok megküzdeni a Paradise Kiss live action-nel, mint ezzel (ott is komolyan kiakadóban voltam annál, amit láttam...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eleve úgy állok a live actionokhoz, hogy úgysem lesznek jók. Igaz, hogy nem láttam sokat, de az a pár is elég volt ahhoz, hogy erre rájöjjek...
      A Paradise Kiss nekem kifejezettem tetszett, tálán pont azért mert az anime végén még túlment és megmutatta mi lett. Igaz, hogy egy- két dolgot kihagytak/megkevertek, de melyikbe nem?

      Törlés