2012. november 15., csütörtök

Inu x Boku SS Special

Először is ejtenék pár szót magáról az animéről is. Talán az egyszerűségével fogott meg. Nem tudom. A lényeg, hogy második rész után a kedvencem lett. :)
És most a specialról. Mikor megláttam, hogy van belőle ova alig vártam, hogy megnézhessem, de az kell mondanom kicsit csalódtam. Mivel ez ugyebár az anime utáni helyzeteket mutatja az vártam vmi komolyabb is lesz benne,de... hát, hogy is mondjam. A hülyeségen kívül szinte semmi nem volt benne. Az egész arról szólt, hogy játszottak benne a gyerekekkel, mikor mindenki azt várná, hogy folyamatosan Ririchiyo és Miketsukami tömény lávját mutatják.
Ahogy anno Feró is megmondta: "Tőlem kapsz egy igent, hogy elő merted adni ezt a semmit." Nos valahogy én is állok ezzel az ovaval, mivel semmi jót sem adott, azért elszórakoztatott. 7/10 Nagyon jó szívvel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése