2012. november 2., péntek

Szezonos animék első látásra -2012 ősz-

Első rész alapján még semmi biztosat nem tudok mondani, hisz visszaemlékezésen kívül nem kaptunk semmi mást. Remélem azért beindulnak majd a dolgok...

Ááááá Meghökken Ez tuti nagyon jó lesz :D Ahogy én kivettem szinte teljesen manga hű, aminek nagyon  örülök :D
A rajzolása gyönyörű *-* Mindenképp megéri megnézni!

Egyik legnagyobb várós animém volt és nem kellet csalódnom benne. A rajzolása annyira nem tetszik, de tuti nézem végig :D

Ebbe eredetileg nem terveztem, hogy belenézek. Első rész alapján egész érdekes. Szerintem aranyos történet lesz :)

Hát az eleje, még egy kicsit kusza, de tuti jó lesz. És nagyon cukik benne a fiúk :3

Már az első rész sem volt semmi. Egy kicsit gyorsnak éreztem, de lehet csak nekem volt az. Első rész alapján jónak tűnik. Remélem tartani fogja magát! 

K
Ez a szezon első WTF?-os animéje. Nem tudom mi lesz ebből... :/ 

Ez vártam a legjobban és hál istennek nem kellet csalódnom :) Ahogy észrevettem a mangától nem nagyon tér el like(Y) Egy picit Yamato lehetne szebb is, a haja valahogy furcsa, de azért így is eléggé cuki :3

Ne ez nem volt semmi. Baromi jól kezdett szerintem. Remélem égig tartani fogja magát. 

Szerintem jó volt. A durvább részeket azért kihagyták belőle, vagyis inkább csak próbáltak belőle minél kevesebbet mutatni. Sakamoto egész kis bishi lett, Hime pedig... szerintem ronda lett. A mangában is kicsit csúnyácskán volt megrajzolva de itt... Az OP-ját pedig az anime  megjelenése előtt rongyosra hallgattam :D

Az előzetes alapján jóra számítottam. Aztán mikor elkezdődött belegondoltam, hogy ez a kisgyerek lesz a főszereplő? De a végére egész jó lett. Szerintem jó lesz. Remélem jót hoznak majd ki a végén belőle :D

Szerintem hozni fogja az előző évad színvonalát...SŐT! :D Az OP-ED páros azonban nem igazán jön be...:/

Ez az eddigi leggyengébb. Egy kicsit se tudott lekötni. Még szerencse hogy három havonta jelenik meg új rész :D

Hozza az előző évad színvonalát. Sőt! :D Szerintem sokkal jobb lesz, mint az előző pedig  az se volt rossz :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése