2016. július 22., péntek

Szezonos animék első látásra -2016 nyár-

Többnyire inkább visszarázó résznek mondanám, de már bőven haladtak itt is a dolgok. Én szerettem a régi sorozatot is, eddig ez is tetszik, szerintem jó lesz. Bár a grafika mellett én sem tudok elmenni szó nélkül, hol tök szép az egész, hol meg tök ronda és azok az orrok...

Ritkán mondom egy animére, hogy szar, egy rész után meg pláne, de ez tényleg az. Eleve nem vártam tőle sokat, de még azt is alulmúlta. A történet is fura, de úgy voltam vele, hogy lehet tök vicces lesz, de inkább gáz lett. Ezek az ötödikes virslispoénok kikészítettek, a csaj meg csatlakozhat az otome hősnőkhöz, pedig ez nem is olyan anime. Ezt meg sem próbálom folytatni.

Szezonkedvenc? Eddig az! Az első rész hihetetlenül tetszett, nagyon édes és vicces volt, valamint Abeno-san már most a kedvencem. Sokat vártam ettől a sorozattól és ezután a rész után pedig még többet ☺

Három perc tömény röhögés. Ennyi. Eddig nagyon bejön :D

Igazából vártam, azt nem mondom, hogy nagyon, de azért érdekelt, mert a mangáját is el akartam már kezdeni. Az első rész nem igazán győzött még meg, de ez még amúgy is csak egy kis bemelegítés volt, érződött is rajta. Mindenesetre kíváncsi vagyok mi lesz, mert amúgy nem tűnik rossznak. Ez az időutazásos-szerű cucc is érdekesebbé teszi, valamint tetszik a témája, hogy éljünk úgy, hogy ne bánjunk meg semmit. Remélem valami jó sírós animu lesz, mert már régen láttam jót.

Megvan a '16-os Barakamon. Hihetetlenül édes, aranyos történet, amit egyszerűen jó nézni. Már most látom, hogy ezt nagyon fogom szeretni. Tsumugi pedig nem csak kinézetre hasonlít Narura, de hozzá hasonlóan egy tünemény is, először még azt is hittem a szinkronjuk is ugyan az, de nem. 

Tőlem nagyon messze áll ez a maffiás téma, de úgy voltam vele egy próbát mindenképp megér. Az első rész mindenesetre felkeltette már az érdeklődésem, kíváncsi leszek rá. 

Merőben mást vártam a sorozattól, azt hittem, hogy valami előzménytörténet szerűség lesz, de helyette csak random vicces történetek lesznek. Az első rész első fele nagyon fura volt, de miután rendesen elkezdődött teljesen jó és szórakoztató lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése