2014. január 11., szombat

Kakumeiki Valvrave 2nd Season

A vegyesre sikerült első évad után nem tudtam milyen reményeket is fűzzek ehhez az évadhoz. Aztán elkezdődött. Az első rész után ugyanolyan szarnak tűnt, de a részek előrehaladtával egyre jobb lett. Sokkal izgalmasabb, akciódúsabb és komolyabb lett. És ez elég volt nekem. Fordulatosabb is lett, abszolút nem volt kiszámítható. Tetszett az is, hogy nem sajnálták az embereket kiírni a sorozatból és ez is sokkal feszítőbbé tette a hangulatot. Nem egyszer elérzékenyültem rajta, pedig tényleg egy szikrát nem vártam az egész sorozattól. Egészen a 10. részig azt hittem lesz 3. évad is, de inkább megoldották két részben és emiatt egy kicsit összecsapott lett szerintem. És tényleg olyan lett a vége amire nem is számítottam. 
Érdekes mennyi fejlődésen ment át egy- egy szereplő. Haruto egész jól megemberelte magát. L-elf badass-ságból kicsit visszavett, de aztán megint összekapta magát. Még mindig őt és Shoko-t tartottam a legjobb karaktereknek az egész anime alatt. Rukino-t pedig még jobban megutáltam.Grafika  még mindig kifogástalan. Az op-ed páros sokkal gyengébb lett, de azért ez az op is jó volt. Röviden ennyi lenne. Sokkal sokkal jobb lett, mint az első évad, de egy ova vagy egy movie után kiált az anime. Hét és nyolc pont között gondolkoztam, de végül megadtam a jobbat. 8/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése