2018. december 31., hétfő

Best of Anime 2018



Legjobb anime
Shokugeki no Souma: San no Sara - Toutsuki Ressha-hen
Shokugeki no Souma: San no Sara - Toutsuki Ressha-hen
Nos, számomra az év egyik legnagyobb felfedezett animéje a Shokugeni no Souma volt, az eddigi összes évadával együtt. Sosem éreztem még ilyet szerintem, de ez az az anime, ami évadról évadra csak egyre jobb lesz. Annyira érdekesen ki lett találva a világa, a szereplők is szinte 10/10-esek, nagyon szórakoztató és vicces, valamint informatív is, még ha ezeknek az infóknak a felére nem is emlékszem 10 perccel később. Hiába azt hinné az ember, hogy egy idő után unalmas lesz, hogy mindig ugyan az történik benne, de valahogy mindig sikerül megcsavarni úgy a dolgokat, hogy nagyon szórakoztató legyen. Nem tudnék egy rossz szót mondani róla. 

Legrosszabb anime
Devils Line 
Ez volt az az anime, amire első sorban fangörcsöt kaptam, annyira tetszett, majd az idő múlásával rá kellett jönnöm, hogy ez egy kínszenvedés valójában. Mondhatni, hogy az egyik legnagyobb csalódásom lett idén. A világa nagyon érdekes volt, egészen jól ki volt találva, jó, hogy nem fiatalokat céloztak meg benne, így érdekesebb dolgokat is bele lehetett tenni. Viszont én nem tudok rájönni, hogy úgy istenigazából mi a halál akart lenni ez az anime. Azt addig értettem, hogy ember és a vámpírok közötti kapcsolatot feszegeti, de olyan kreténül, hogy hihetetlen. Adtak egy csomó ellenséget, akik számomra full ugyanolyan jelentéktelen arccal rendelkeztek, hogy meg sem tudtam különböztetni őket, a nevüket meg egyenesen meg sem bírtam jegyezni kb. egy embernek sem, mert egyszerűen azt sem tudtam ki- kicsoda. Aztán először úgy tűnt, hogy egy végtelenül értelmes főhősnőt kapunk, aki már az elejétől fogva tudja, hogy mit akar, van esze, meg ilyenek. Nos, hamar kiderült, hogy ő is képes lenne a saját lábában elesni és meghalni. Számtalanszor el lett mondva neki, hogy maradjon a seggén, ne jöjjön. Erre mi van? Megy, feltart mindenkit, a fél gárda majdnem meghal miatta... Borzasztóan felbasztam magam miatta, és élvezhetetlenné tette a sorozatot számomra.

Legnagyobb csalódás
Koi wa Ameagari no You ni
Erről még írtam részletesebben is, és végül is ugyan azt tudom elmondani, mint ott is. Nagyon jó dolgokat is ki lehetett volna hozni belőle, de olyan volt ez a 12 rész, mintha szinte egy helyben topogtunk volna. Én tényleg nagyon szerettem volna valami igazán komoly és mély, meg sírós történetet, de ezt a semmit kaptam helyette, amiben nem történt semmi, amitől elég csalódott lettem. Persze, amúgy lett volna még egy pár delikvens erre a címre, mint például a fent említett Devils line, vagy akár az Ito Junji: Collection is.

Legnagyobb meglepetés
Zombieland Saga
Tavaly sajnos egy olyan anime sem volt, amitől úgy hanyatt vágtam volna magam, idén szerencsére még egy kisebb választékom is volt. Azért esett a választásom a Zombieland Sagára, mert konkrétan a hamvaiból hozta magát vissza nálam. Mikor anno megláttam, hogy a MAPPA fogja csinálni, meg, hogy zombis cucc lesz azonnal vevő lettem rá. Ha jól emlékszem sokáig nem lehetett tudni, hogy mi lesz pontosan ez a cucc, legalábbis engem valahogy nagyon kikerült, ha mégis. A lényeg az, hogy mikor megláttam, hogy idolos cucc lesz, konkrétan eltemettem, tekintve, hogy én nagyon nem vagyok vevő erre. De szerencsére ez egy paródia lett, baromi vicces volt, szórakoztató, voltak jó számok is benne, egészen jó szereplőgárdája is lett, úgyhogy én a végére nagyon elégedett lettem. Bár az utolsó rész eléggé aláaknázta a dolgot, mert ott nagyon túltolták a dolgokat, de végül is megbocsájtottam ezt neki.

Legjobb akció sorozat
Boku no Hero Academis S3
Kicsit olyan meh, most mit írjak erre, mert nem akarom ismételgetni magam évről évre. Viszont ebben most voltak brutál kemény harcok, amik fergetegesen látványosak és izgalmasak voltak. 

Legjobb vígjáték
Grand Blue
Elég alpári poénok voltak benne, főleg így az egyetemi élettel kapcsolatos dolgokból merített, így aki vevő erre, vagy így benne van az egyetemi életben az szerintem végtelenül jól tudott szórakozni rajta. Annyi a gyengéje, hogy amennyire a búvárkodásról akart szólni, legalább annyira nem sikerült neki, mert azzal foglalkoztak a legkevesebbet.

Legjobb dráma
Violet Evergarden
Erről is írtam még korábban. Gyönyörű szép történeteket kaptunk, gyönyörű szép körítésben.

Legjobb animáció
Violet Evergarden
Just look at these:


A KyoAni szerintem elég rendesen kitett magáért.

Legroszabb animáció
Ito Junji: Collection
Nos, nem tudom, hogy egyáltalán lehet-e manapság azt mondani valamire, hogy rossz, általában megvan az oka, ha valami olyan, amilyen. Ez sem volt kifejezetten rossz, inkább azért teszem ide, mert nem igazán sikerült számomra átadniuk azt a rettegést, amit úgy elképzeltem. Persze ebbe lehet a történetválasztások is bőven benne vannak.

Legjobb folytatás
Boku no Hero Acedemia S3
Boku no Hero Academia 3rd Season
Már a végtelenségig a szívemhez nőtt ez az anime, így talán nem meglepő, hogy ezt választottam. Még mindig imádom nézni, még mindig izgulok harcok közben, plusz ebben az évadban is olyan dolgok voltak, hogy hű meg háá 😀 

A “leginkább szüksége van egy folytatásra” sorozat
Goblin Slayer
Ha minden igaz, akkor fog is kapni, és nem csak egy ovát, de szerintem szüksége is van rá. Sok helyen sok dolgot olvastam, hogy mi is akart lenni ez az anime, meg hogy nem is kellett, hogy története legyen, ennél sokkal kisebb dolgokban rejlett a szépsége. Valahol meg tudom érteni ezeket az embereket is, és nem mondom, hogy nincs igazuk, de valahogy én nem tudok ennyivel megbékélni. Hát ennek így semmi értelme, most komolyan csak ennyi akart lenni? Állítólag elég korrekt adaptációt kapott a fansub szerint akik fordították, így lehet nem is kéne erőltetnem, de egyszerűen nem akarom elhinni, hogy csak ennyi az egésznek az értelme, hogy csak goblinokra vadásznak, még ha ez is a címe. 

Legjobb film
Egy idei, de még tavalyi filmet sem néztem ebben az évben.

Legjobb opening

Legjobb ending

Legjobb ost
Belinkelem, de nem tudom, hogy a jutub mikor fogja törölni. Saki dala a Zombieland Saga 9. részében nálam mindent vitt, nagyon tetszik ez a szám.

Legjobb női főszereplő
Elizabeth Liones (Nanatsu no Taizai)
Elizabeth Liones
Nem is igazán tudom megmagyarázni, hogy mért kedvelem őt annyira, de valamiért ő jut ide eszembe, ha egy jó női karakterre akarok gondolni idén. Esetleg még Violet Evergardent (Violet Evergarden) vagy Nikaidou Sakit (Zombieland Saga) tudnám elképzelni ide. 

Legjobb férfi főszereplő 
Yukihira Souma (Shokugeki no Souma)
Souma Yukihira
A humorát, a világnézetét,a gondolkodásmódját, a viselkedését, a hozzáállását. Mindent imádok ebben a srácban.

Legjobb női mellékszereplő
Nonomura Manana (Chio-chan no Tsuugakuro)
Manana Nonomura
Magamra ismertem benne. Pont ugyanolyan genya👹

Legjobb férfi mellékszereplő
Ha nagyon akarnék tudnék ideírni pár delikvenst, de ha inkább őszinte akarok lenni, akkor idén nem igazán fogta meg egy férfi mellékszereplő sem az érdeklődésem.

Legaranyosabb szereplő
🙅Senki🙅

Kedvenc páros
Hanako & Kabakura (Wotaku ni Koi wa Muzukashii)
Kapcsolódó kép

10: Nanatsu no Taizai: Imashime no Fukkatsu, Gintama.: Shirogane no Tamashii-hen, Boku no Hero Academia 3rd Season, 
9: Shokugeki no Souma: San no Sara - Toutsuki Ressha-hen, Shingeki no Kyojin Season 3 
8: Violet Evergarden, Hinamatsuri, Grand Blue, Zombieland Saga
7: Kokkoku, Isekai Maou to Shoukan Shoujo no Dorei Majutsu, Satsuriku no Tenshi, Wotaku ni Koi wa Muzukashii, Mahou Shoujo Ore,
6: Akkun to Kanojo, Chio-chan no Tsuugakuro, Goblin Slayer
5: Dagashi Kashi 2, Goblin Slayer: Bouken Kiroku Youshi, Satsuriku no Tenshi ONA
4: Koi wa Ameagari no You ni, Itou Junji: Collection, Devils Line, Shuudengo, Capsule Hotel de, Joushi ni Binetsu Tsutawaru Yoru.
3: 
2: 
1:
Még nem fejeztem be: Darling in the FranXX, Gintama.: Shirogane no Tamashii-hen - Kouhan-sen, High School DxD Hero, Kakuriyo no Yadomeshi, 
Felfüggesztett: 
Dobottak: Grancest Senki, Tada-kun wa Koi wo Shinai, Ulysses: Jehanne Darc to Renkin no Kishi 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése