2019. január 29., kedd

Szezonos animék első látásra -2019 tél-

Nem tudtam mit is várhatok pontosan ettől az animétől, a korábbi változatát sem ismerem, így örülök, hogy kap egy újra feldolgozást, hiszen így többek között én is megismerkedhetek vele, külön öröm, hogy ha minden igaz most követni fogja a light novelt. Nekem ez már itt egy pozitívum. Az első két része alapján viszont még mindig nem tudom mi fog kisülni ebből, viszont van egy nagyon érdekes hangulata, a sztori is elég jól hangzik, bár kicsit fura, de nagyon oda kell figyelni rá, mert szerintem hamar meg lehet keveredni benne, plusz nem is nagyon teketóriáznak benne. Remélem egy jó kis sorozat fog kisülni belőle.

Nem teljesen tudtam, hogy mit is várhatok ettől az animétől, és valójában az első rész után sem tudom, hogy mit is várhatnék tőle. Annyit tudok mondani, hogy egy rész után számomra teljesen okés, kaptam egy egész érdekes történetet, és csak annyit tudok tenni, hogy várok, és meglátom mi sül ki belőle. Amúgy én ezt olyan célzattal kezdtem el, hogy ez valami deep nyáladzás lesz, esetleg ilyen sírós-rívós akármi, úgyhogy én nem bánnám, ha ilyesmit is sikerülne benne össszehozni, ha már egyszer azért kezdtem el, hogy felbasszam magam az esetleges teszetoszaságon, de ahogy így utólag utánanézegettem a dolgoknak, talán mégsem ilyesmi lesz. Azt már látom előre, hogy azon tuti fel fogom még baszni magam, hogy mért kellett két csaj, meg mért kell, hogy ők testvérek legyenek. Ez már így látatlanban is irritál, hogy nem elég az egyszerűbb, mindjárt bonyolítani kell.

Először nem voltam biztos abban, hogy ebbe belekezdek, úgy annyira nem mozgatott meg, de végül felszálltam a hype vonatra, ha már egyszer annyian várták. És amúgy nagyon jól tettem. Egyrészt, marhára örülök, hogy újra elővették ez a történetet, másrészt pedig hála istennek, hogy a MAPPA csinálja. A hangulatot nagyon eltalálták szerintem, az op-ed páros nagyon ütős, na meg szerintem kurva jól néz ki az egész. De térjünk vissza erre a hangulat témára. Szerintem nagyon érződik rajta, hogy egy régi cucc, már magából a témájából adódóan is, mert hát valljuk be, manapság nem az ilyesmi a "menő" és nem az ilyesmik trendingelnek, de mégis olyan jól meg tudták csinálni, hogy egyszerre magába szippantja az embert. Egyelőre még nagyon fura, hogy az egyik főszereplő még egy mukkot sem szólalt meg, a másik pedig szerencsére kicsit sem idegesítő még, hiába gyerek. Megmondom őszintén sok jót remélek még ettől az újrafeldolgozástól.

Kicsit meglepődtem azon, hogy kapott folytatást ez az anime, de mivel az első évadával is elvoltam, így gondoltam nem hagyom ki ezt sem. Még mindig egy aranyos cucc amúgy, volt egy nagyon minimális ismétlés, visszaemlékezés az elején, de nagyjából ott folytatták, ahol anno abbahagyták. Megmondom őszintén, sok értelmét nem látom ennek a folytatásnak, lehetett volna ennél jobbakat is folytatni, de az is igaz, hogy Mojamoja-ért már megérte folytatni. Imádni való az a kis gombóc.

A legújabb szerelemanimém új évada. Belegondolva, ha nem készül el ez a második évad, akkor talán sosem kezdtem volna bele, pedig imádom. Ez az évad is nagyon jól kezdett, alig várom már mi fog kisülni az egészből.

Valójában nem vagyok oda az isekai animékért, valószínűleg ebbe sem kezdtem volna bele, ha nem azt láttam volna már a bejelentéstől fogva, hogy ez mennyire jó, ezerszer többet ér, mint eddig kb. bármelyik ilyen jellegű anime. És azt kell mondanom, hogy marhára igazuk volt. A szezoban ez az egyik olyan anime, amire azonnal ugrok ahogy kijön. Egyrészről zseniális a főszereplő, nekem nagyon bejön az, ahogy gondolkozik, ahogy cselekszik, hogy próbálja a szar helyzetéből is a legjobb módon kihozni azt, amit még ki lehet. Továbbá nagyon bejön a hangulata, valamint nekem nagyon átjönnek az érzelmek is, még ha ez hülyén is hangzik. Ne tudjátok meg, hogyan felbaszott az az áruló picsa, plusz utána is, amikor elkezdik hergelni érte, akkor is annyira érzem a feszültséget benne. És ez engem boldoggá tesz, de ne kérdezzétek miért.
Mikor láttam az előzetest róla, már akkor tudtam, hogy nézni akarom, mert egyszerűen jó cuccnak tűnt. Na most azon lehet vitatkozni, hogy mennyire lett jó. Valójában szerintem marha érdekes alapkoncepciója van, és ennek a felvázolására ment el az első  rész. Igaz, maguk a szörnyek, amik ellen harcoltak rettentő gagyik voltak, viszont elég kemény háború lehetett a visszaemlékezések alapján. Viszont ez a múlt, most meg a jelen van és jönnek a terroristák. Hmmm... Egyrészről tök jó, hogy eldobja ezt a sztereotípiát és inkább továbbgondolja a mahou shoujo létet, viszont annyira nem derült ki semmi az első részben erről a mostani helyzetről, hogy én végig azon gondolkoztam, hogy sokkal jobb lenne, ha inkább mégis azokkal a ratyi szörnyekkel harcolnának és a múltbeli történetet látnánk. Meg úgy amúgy egyelőre a főszereplő lány, Asuka sem olyan nagy durranás a személyiségét tekintve. Nyilván ez a kijelentésem még változhat, mert még tényleg be sem indult a történet, meg igazából még nem is láttunk semmit, de most még ilyen érzések vannak bennem.

Az év animéje? Talán. A Tate és a Dororo mellett ez az anime, amit még nagyon sokra értékelek most ebben a szezonban. Persze lehet mondani, hogy a hype mindent elvisz, de én utálom, mikor valaki a hype miatt utál valamit. I mean attól még lehet jó valami, hogy sokan szeretik, valami oka csak van nem? Mondjuk ezt mintha nem nyomatnák annyira, pedig bőven megérdemelné. Olyan hangulata van, hogy hihetetlen, szerintem az ember együtt fél a gyerekekkel. Legalábbis én így érzek, folyamatosan azon parázok, hogy mi fog történni, miközben amúgy tündéri kisgyerekek életéről van szó. A három főszereplő is nagyon jól össze van rakva, amiket ki is emelnek, mindenki másban jó. És tényleg annyira jó, hogy gyerekek, és annyira jó, hogy ilyen okosak. A világkép is csak az ő teóriáik szerint alakul jelenleg, amitől ugyebár tiszta rejtélyes az egész, és ez is annyira megdobja az egészet. Személy szerint én ezt jelöltem a szezon legjobbjának és már most mondom, hogy kevés lesz neki ez a 12 rész. El fogják kapkodni a végét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése