2018. november 11., vasárnap

Szezonos animék első látásra -2018 ősz-



Hogy egyszerre mekkora öröm és ugyanakkor mekkora szomorúság, hogy visszatért a Fairy Tail. Ugyan a mangának már rég vége, és tudom is mi lesz a vége mégis úgy örülök, hogy megint hétről hétre követhetem ezt a sorozatot. Anno ez még az elsők között volt, amit hétről hétre néztem és teljesen beleszerettem, és ez azóta is tart.

Igazából tök véletlenül kezdtem bele a sorozatba, láttam, hogy fordítják, elolvastam, hogy miről szól és kedvet kaptam hozzá, és hozzátenném, még azelőtt nekiálltam, hogy az a kisebb botrány, hogy minek mutatnak benne nemi erőszakot, kitört volna. Egyenlőre még nem igen tudom hová tenni a sorozatot, igazából tetszik és érdekesnek tűnik, de még két rész után sem tudom mire számítsak.

Terveztem nézni, de aztán láttam, hogy senki nem akarja fordítani, én meg már épp letettem volna róla, mikor az UraharaShop elkezdte vinni. Hogy én mennyire megörültem neki. Első két rész alapján nagyon bejövős, annak ellenére, hogy amúgy akkora kliséhalmaz, mint a föld. Jókat nevettem rajta, a szereplők is egész érdekesek, de nyilván az egész pikantériáját a szumó adja, mert akárhogyan is, én még életembe se láttam még tv-ben sem szumót, nem animében, így meg egy kicsit olyan kellemest a hasznossal érzésem is van.

Óóóó igen, óóó igen, a jól megszokott minden szezonba kell egy ilyen trash vonat visszatért. Most mit mondjak róla, három perc hetente és a kinda erőszakolásból előbb- utóbb dugás lesz.

Előzetes alapján nagyon felkeltette a figyelmemet, ennek ellenére az első részben eléggé csalódtam. Egyrészt az inkább volt valami nulladik résznek való előzménytörténet szerintem, másrészről meg ha ilyen és ennyire erősen háborús témázgatás lesz benne folyamatosan, akkor én előbb utóbb el fogom veszteni az érdeklődésemet, mert az ilyenek sajnos nagyon nem nekem valóak. A második részt még nem láttam, majd kiderül mi lesz itten.

Ha jól tudom sokáig nem igen lehetett semmit sem tudni erről a sorozatról, én legalábbis nem tudtam róla sokmindent, csak annyit hogy zombik, meg hogy MAPPA úgyhogy néznem kell. Nem tagadom, valami tök általános zombis akármit vártam, úgyhogy mikor megtudtam, hogy mi is ez valójában kurvára nem vártam semmit, sőt. Alig akartam megnézni az első részt. Viszont elég kellemes meglepetés ért, azt kell mondjam. Félre ne értsetek, oltári nagy hülyeség az egész, de meglepően szórakoztató és egészen vicces, legalábbis én azon vettem észre magam, hogy állandóan elröhögöm magam valamin. Fogalmam sincs, hogy mit akarnak ebből kihozni, de ha hasonlóan szórakoztató tud maradni, akkor egy egész jó kis sori is kikerekedhet belőle.

Nem tudtam mit várhatnék ettől a sorozattól, de nagyon érdekesnek tűnt, így gondoltam mért is ne. Első rész alapján elég fura, főleg gondolom az art style miatt, de valójában szerintem elég életszagú szituációt sikerült bemutatnia, és elég vicces is volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése