2012. november 14., szerda

Bokura ga Ita Live Action-ok

Elnézést emberek mostanában nincs sok időm, s ha mégis van nem pont frissítések írására használom. Az igazság nem igazán nézek ilyesmiket, de mikor láttam az előzetest tudtam, hogy meg kell néznem. :)Mindjárt két "részt" kaptunk. Az első felében az animében megismert történetet látjuk viszont. Ez nem is olyan érdekes hiszen a második részben azt tudjuk meg, hogy éltek tovább azután, hogy Yano Tokyoba költözött. 
Az kell mondanom érdekes volt, de egyáltalán nem azt vártam tőle amit kaptam. Mindenki arra számított (gondolom én), hogy Nanami is szorgalmasan tanult, s Yano után ment. Csak ez nem egészen így történt. Nem akarom teljesen lelőni a poént így nem is igazán ragozom tovább a történteket. Akit érdekel meg tudja tekinteni magyar felirattal. Olyanoknak is ajánlom akik az animét nem látták mivel az első részben mint már mondtam ugyan azt kapjuk mint az animébe. Akik meg látták... azoknak kötelező a megtekintése :D Az első filmet 3/5-re a másodikat pedig 4/5-re értékeltem.


És a két főszereplőről is pár szó:
Szerintem nagyon jól megformázta Nanami karakterét. Igazán aranyos lány. :) Bár ahogy olvastam vannak akik kicsit idegesítőnek találják, de legtöbben azért szeretik.









Nos az a véleményem, hogy sokkal szebbet  is kereshettek volna nála. Ezen a képen mondjuk elég jól néz ki de a live a. -ban vmi borzasztó rondára sikeredett. Nem tudom mért...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése